مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

سرمایه گذاری ارزشمند هیوندای برای محصولات خودران یک استارت اپ

سرمایه گذاری ارزشمند هیوندای برای محصولات خودران یک استارت اپ

طبق تازه ترین گزارشات خودرویی جهان، اینطور عنوان شده است که کمپانی خودروسازی هیوندای قصد دارد برای شرکت استارت اپ که قرار است محصولات الکتریکی و خودران را تولید کرده و روانه بازار کند، سهام ارزشمندی را در نظر گرفته است و ضمن اینکه لوگوی شرکت هیوندای نیز در نمایشگاهی در نیویورک آمریکا به تصویر کشیده شد، به دنبال آن نیز یک رسانه گزارش داد که گروه موتور هیوندای نزدیک به ۴۰۰ میلیارد وون نزدیک به ۳۰۸٫۱۹ میلیون دلار را برای این شرکت استارت آپی سرمایه گذاری کرده است.

البته لازم به ذکر است که گفته شود، خود کمپانی هیوندای، شرکت هیوندای موتورز و شرکت کیا را در زیر مجموعه خود دارد و این شرکت تازه تاسیس استارت آپ که به شکل تخصصی بر روی خودروهای خودران فعالیت می کند و قرار است تولید خود را به سمت خودروهای الکتریکی پیش ببرد بیشترین سهام خود را برای شروع فعالیت هایش از هیوندای میگیرد.

همچنین می توانید بخوانید که خودروسازی بزرگ و معروف تسلا، به تازگی بسیار نگران کاهش درآمد کمپانی اش است، با وجود اینکه این خودروساز خط تولید خود را همیشه فعال نگه داشته است، اما با کاهش درامد مواجه شده و این بسیار برای او نگران کننده است، ادامه خبر را در لینک قرار داده شده با جزئیات بیشتر می توانید مطالعه کنید.

همچنین، به گزارش رسانه های کره ای، برای به دست آوردن سهام بیشتر در شرکتی معروف به ۴۲dot در حال برنامه ریزی است و ممکن است در ماه آینده این روند شکل تکمیل تری به خود بگیرد. ضمن اینکه، کیا و هیوندای موتور به صورت کلی ۲۰٫۴ درصد از سهام این استارت آپ را از سال ۲۰۲۱ در اختیار دارند.

مطالعه بیشتر  درخواست 4 خودروساز برای لغو مالیات خودروهای برقی!

این کمپانی خودروسازی قصد دارد که بیشتر از ۳۱ مدل برقی را تا سال ۲۰۳۰ معرفی کند و تا ۱۲ درصد از بازار جهانی خودروهای الکتریکی را نیز تضمین داده است، همچنین براساس گزارشات این شرکت، برنامه هایی را برای سرمایه گذاری بیشتر حدودا ۹۵٫۵ تریلیون وون را تا سال ۲۰۳۰ مانند فناوری های خودران و تولید خودروهای الکتریکی ارائه کرده است.

در گزارشات آتی از اخبار خودروهای خارجی ارائه دقیق تری از فعالیت های این کمپانی های خودروسازی ارائه خواهد شد، می توانید با دنبال کردن خبر خودرو ایران و جهان از مجله خبری ۲۲ شرقی از جدیدترین حواشی و اتفاقات این روزهای خودروسازان اطلاع پیدا کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پایان کار سایونارا، سوناتا، کیا K5 و استینگر در خبر دنیای ماشین ها

mortazavi

کانسپت جدید BMW Vision برای نمایش فناوری Neue Klasse

mortazavi

خودرو خارجی جدید | کانسپت برقی Cupra UrbanRebel عرضه تا ۲۰۲۵

mortazavi

نظر دهید.