مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

دیدار دولت بایدن با تسلا و دیگر خودروسازان در رابطه با زیرساخت های خودروهای برقی!

دیدار دولت بایدن با تسلا و دیگر خودروسازان در رابطه با زیرساخت های خودروهای برقی! در این دیدار که با ده ها خودروساز خارجی نشست و گفتگویی برگزار خواهد شد، در نهایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یکی از این نشست‌های خصوصی شرکت کرد.

در طول سال های گذشته بسیاری از تولید کنندگان خودرو وسایل نقلیه الکتریکی را به مرحله تولید رسانده اند که جریان قدرت خود را از یک باتری دریافت میکردند، امروزه برای تولید خودروهای برقی بسیار زیاد شده است و به دستور دولت بایدن، هدف این است که تا سال ۲۰۳۰ نزدیک به ۵۰ درصد خودروهای جدید، الکتریکی خواهند بود و این دولت قول داده است که زیرساخت های شارژی را برای خودروسازان فراهم کند.

ایجاد یک شبکه شارژ که برای همه آمریکایی ها در همه جوامع قابل دسترسی، راحت، عادلانه و قابل اعتماد باشد نیاز به همکاری زیادی بین دولت و صنعت خودرو دارد. قانون زیرساخت های بایدن ۷٫۵ میلیارد دلار برای ایجاد شبکه ملی ۵۰۰۰۰۰ شارژر EV سرمایه گذاری می کند.

بر اساس بیانیه ای از وزارت حمل و نقل در رابطه با این جلسه، توافق شد که “شارژ EV یک کالای عمومی ضروری است.” در این بیانیه همچنین تاکید شده است که «توافق گسترده‌ای وجود داشت که ایستگاه‌های شارژ و وسایل نقلیه باید با هم کار کنند و تجربه‌ای یکپارچه برای کاربر فراهم کنند، صرف نظر از اینکه با چه خودرویی رانندگی می‌کنید یا از کجا شارژ می‌کنید.» قابلیت همکاری به این معنی است که باید بین ایستگاه های شارژ و وسایل نقلیه سازگاری وجود داشته باشد.

مطالعه بیشتر  نیسان GT-R و شایعاتی پیرامون این مدل

اما در این بین دولت بایدن خودروسازی تسلا را به عنوان یک تولید کننده بسیار خوب می شناسد که به طور خصوصی با این خودروساز جلسه ای را تشکیل داد که جزئیات بسیار دقیقی از ایستگاههای شارژ تسلا و چگونگی مدیریت آنها ارائه نشده است. تغییرات خودرو برای کاهش مصرف سوخت تا سال ۲۰۲۶ در آمریکا

دیدار دولت بایدن با تسلا و دیگر خودروسازان در رابطه با زیرساخت های خودروهای برقی! خودروساز خارجی | ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا

همچنین با دیگر تولیدکنندگان خودرو نیز یک جلسه عمومی برگزار شد که شامل:  مری بارا از جنرال موتورز، جیم فارلی از فورد، و کارلوس تاوارس از استیلانتیس، به ماسک پیوستند و نمایندگان هر شرکت برنامه‌های خود را برای شبکه‌های پشتیبانی خودروهای الکتریکی ارائه کردند. همچنین از جدیدترین حواشی روسیه و اوکراین بخوانید: فروش خودروهای جدید روسیه در پاییز آزاد می شود!

همچنین در این نشست پیت بوتیگیگ وزیر حمل و نقل، جنیفر گرانهولم وزیر انرژی، جینا مک کارتی مشاور ملی آب و هوا و میچ لندریو هماهنگ کننده زیرساخت نیز حضور داشتند. تاکنون، توافق مبنی بر اینکه به زیرساخت های شارژ بیشتری نیاز است، خوب است، اما باید دید دولت چه پیشنهادی برای تسریع سرعت نصب شارژرهای برقی در سراسر کشور امریکا دارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رنو و جیلی سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید خودروهای هیبریدی تشکیل خواهند داد!

mortazavi

فراخوان ۱۲۰۰۰ دستگاه Rivian R1S، R1T به دلیل سفت شدن فرمان

mortazavi

ایلان ماسک کمک ۵٫۷ میلیاردی خود را به یک خیریه اهدا کرد!

mortazavi

نظر دهید.