مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

رونمایی از Aurus Senat روسی! خودروی اروس سنات ۲۰۲۱

در جدیدترین خبر خودروسازان خارجی اروس سنات ۲۰۲۱ با نام رسمی Aurus Senat که یک خودروی روسی می باشد در کارخانه فورد سولرز رونمایی شد که در این مراسم ولادمیر پوتین نیز حضور داشت.

خودروی جدید روسیه با نام “اروس سنات مدل ۲۰۲۱”

گفته شده این خودرو از تیر ماه تحویل داده می شود و بیشترین تعداد تولید شده از این دستگاه در بازار خاورمیانه به فروش خواهد رسید که قیمت آن ۲۴۵ هزار دلار تعیین شده است و در صورتیکه تعداد آپشن های این خودرو اضافه شود تا قیمت ۳۰۰ هزار دلار نیز قیمت نهایی آن اعلام شده است.

خبری دیگر از خودروسازان خارجی: خودروی جدید لبنانی Electra Quds Rise EV (خودرو قدس رایز)

از این مدل خودرو قرار است نسخه کراس اوور آن هم تولید شود که توسط این کمپانی اعلام خواه شد. این خودروی لوکس روسی از تمامی مراحل تولید آن در موسسه طراحی NAMI روسیه بوده است و نزدیک به ۶۳٫۵ درصد سهم متعلق به توازن امارات متحده عربی بوده و ۰٫۵ درصد آن نیز متعلق به سولرز می باشد.

اروس سنات 2021 | Aurus Senat | خودروی روسی | خودروسازان خارجی | اخبار خودرو | خودروهای جدید 2021 | تولیدات جهانی خودرو در بهترین مدل ها

همانطور که گفته شد بیشتر تعداد دستگاههای تولید شده از اروس سنات ۲۰۲۱ در بازار خاورمیانه قرار است به فروش برسد و برای ورود به بازارهای جهانی دیگر هنوز در حال بررسی و برنامه ریزی می باشد.

ولادمیر پوتین یکی از حامیان این مدل خودرو می باشد که برای اولین بار نسخه اروس رونمایی شد و در سال ۲۰۱۸ نیز پوتین مدل لیموزین آن را سوار شد تا حمایت خود از این مدل خودرو را نشان دهد. به گفته وزیر صنعت روسیه از این مدل خودرو به تعداد ۲۰۰ یا ۳۰۰ دستگاه تولید خواهد شد که البته بعید است بتواند تاثیر بزرگی بر صنعت خودروسازی روسیه داشته باشد!

مطالعه بیشتر  بالارفتن دوباره فروش خودروساز بزرگ دنیا!

با تولید این خودرو کشور روسیه به نوعی نشان داده است که می تواند بدون حمایت کشورهای دیگر به تولیدات خود ادامه دهد. این کشور از سال ۲۰۱۴ مورد تحریم کشورهای غربی قرار گرفته است.

اخبار خودرو ایران و جهان و جدیدترین تولیداتی که کمپانی های خودروسازی دنیا رونمایی کرده اند را می توانید در سایت ۲۲ شرقی مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. ضمن اینکه با معرفی خودروهای جدید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ می توانید از مدل های مختلفی که روزانه در دنیا رونمایی شده و به بازار معرفی می شوند را هم مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر امروز از خودرو | فراخوان برای ۷۲۵۰۰۰ شاسی بلند GMC و مشکل چراغ جلو!

mortazavi

پورشه ویژن گرن توریسمو ۲۰۲۱ از بازی های کامپیوتری تا دنیای واقعی!

mortazavi

کانسپتی دیگر از تویوتا با نام “توندرا SEMA” مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.