مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

رونمایی از کابین جدید بی ام و

کابین جدید بی ام و

برای کابین جدید بی ام  در هشتمین نسل از نرم افزار سیستم سرگرمی و هوشمند کابین بی ام و در نمایشگاه CES رونمایی شد و این نرم افزار با نمایشگرهای دوگانه خمیده و چرخنده کنترلی لوکس آی درایو تجهیز شده است که در ادامه تازه ترین اخبار خودروی خارجی سایت ۲۲ شرقی اطلاعات جدیدتری از این کابین به همراه تصاویر ذکر خواهد شد. 

تمرکز زیادی بر روی فرمان های صوتی و نرم افزار جدید آی درایو شده است که ارتقای عملکرد سیستم هوشمند با این قابلیت وجود دارد و با حضور دستیار مجازی شخصی جدید راننده به راحتی می تواند با سیستم، ارتباط صوتی برقرار کند و تنظیمات مدنظر خود را اعمال کند.

بی ام و همچنین آپدیت جدید خود را با یک سیستم تعاملی هوشمند معرفی کرده است به دلیل اینکه این سیستم با استفاده از BMW ID به گردآوری اطلاعات و عملکرد های معمولی راننده می پردازد که در طی همان زمان نیز آنها را به روز رسانی میکند  تا بتواند یک پروفایل کامل و کاربردی را برای مالک ب ام و آی دی درست کند.

موارد آپدیت شده به کابین جدید بی ام و مانند:

  • تنظیم کردن دمای داخلی کابین
  • سرعت فن ها
  • لیست موزیک های مورد علاقه
  • تنظیمات متفاوت نور پردازی

و همچنین شرکت خودروسازی بی ام و نیز اپلیکشن ویژه خود را هم به روز رسانی کرده است که می توان با استفاده از تلفن همراه هوشمند قابلیت های بیشتری را انجام دهد و بیش از قبل مورد قبول کاربران نیز باشد. به طور کلی تمامی به روز رسانی ها و پایه آنها بر اساس  فناوری ۵G است.

مطالعه بیشتر  خودروهای استون مارتین 2021 | استون مارتین V12 اسپیدستر 2021

 

خودروهای جدید تولید ۲۰۲۱ با امکانات و طراحی های بسیار منحصر به فردی وارد بازار شده اند که البته در نسخه های جدیدتر بسیاری از کمپانی های خودروسازی میتوان به وضوح مشاهده کرد که بسیاری از آنها خودروها را به صورت هیبریدی تولید کرده اند و البته هدف از طراحی آنها کمک به مصرف سوخت کمتر و حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا است.

در همین راستا اخبار بسیار زیادی شنیده می شود که بسیاری از شرکت های خودروسازی در چندین سال آینده خطوط تولیدی خودروهای خود را به سمت هیبریدی و برقی هدایت خواهند کرد و ضمن اینکه در این مدت نیز رقابت بسیار زیادی بین هریک از آنها وجود داشته است.

از مدل خودروهایی با پیشرانه هیبریدی می توان به جیپ واگنیر ۲۰۲۲ اشاره کرد که در نوع خود بسیار زیبا و لوکس طراحی شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

به روز رسانی جدید برای تویوتا لندکروز J70

mortazavi

جدیدترین خبر خودرو جهان | ۶۰۰ اسب بخار برای لوتوس الترو مدل ۲۰۲۴

mortazavi

اولین تصاویر از رنو مگان الکتریکی

mortazavi

نظر دهید.