مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

رنو و جیلی سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید خودروهای هیبریدی تشکیل خواهند داد!

رنو و جیلی احتمالاً سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید خودروهای هیبریدی تشکیل خواهند داد اخبار خودروهای خارجی | خودروسازی رنو | خودروسازی جیلی | همکاری رنو و جیلی در سال 2021 | خودروهای برقی

رنو و جیلی احتمالاً سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید خودروهای هیبریدی تشکیل خواهند داد اخبار خودروهای خارجی | خودروسازی رنو | خودروسازی جیلی | همکاری رنو و جیلی در سال ۲۰۲۱ | خودروهای برقی

رنو و جیلی احتمالا به طور مشترک خودروهای هیبریدی را در کره جنوبی و همچنین در چین توسعه خواهند داد. جیلی می تواند از توافق تجارت آزاد کره جنوبی با ایالات متحده استفاده کند و خودروهای Lynk & Co خود را به بازار خودرو خود صادر کند. طبق این گزارش این دو خودروساز خارجی به زودی تفاهمنامه بینشان را امضا خواهند کرد و هدف آنها تولید یک برند مشترک است که البته یکی از بازارهای هدف نیز آمریکا می باشد! در این خصوص لازم است ذکر شود که لیفان نیز یکی از زیرمجموعه های جیلی قرار است در بازار ایران فعالیت بیشتری داشته باشد.

همکاری مشترک رنو و کمپانی Geely برای تولید خودروهای برقی

خودروساز فرانسوی رنو و هلدینگ جیلی چین احتمالا به زودی سرمایه گذاری مشترکی را برای توسعه خودروهای هیبریدی  در کره جنوبی اعلام خواهند کرد. همانطور که در ابتدای مقدمه ذکر شد یکی از بازارهای اصلی برای فروش این خودروی مشترک نیز آمریکا می باشد. این سرمایه گذاری مشترک که از اوایل سال جاری در دست ساخت است، شامل عملیات مشترک در چین نیز می شود.

رنو که سال گذشته از چین خارج شد، راه خود را به بزرگترین بازار خودروی جهان باز خواهد یافت. این همکاری می تواند به رنو کمک کند تا تجارت پرمشغله خود در کره جنوبی را تقویت کند و حضور خود را در آسیا گسترش دهد.

مطالعه بیشتر  فراخوان تویوتا توندرا، لکسوس NX250 و NX350 به خاطر مشکل ترمز دستی برقی

جدیدترین اخبار داخلی خودروهای ایرانی: به طور قطع قرعه کشی خودرو حذف خواهد شد

انتظار می‌رود رنو و Geely روی خط جدیدی از خودروهای سبز کار کنند که از امکانات تولیدی جیلی و معماری مدولار فشرده (CMA) این خودروساز، ساختار زیر بدنه خودروهای سایز متوسط ​​مشترک جیلی و ولوو استفاده کنند. جیلی همچنین زنجیره تامین را مدیریت خواهد کرد در حالی که رنو بر طراحی خودرو، فروش و بازاریابی برند جدید در چین تمرکز خواهد کرد.

برای جیلی، این مشارکت به معنای دسترسی به کارخانه مونتاژ رنو در کره جنوبی و همچنین جای پایی در کشوری است که جیلی به مدت بیش از دو دهه از طریق برند محلی خود با واحدی از گروه سامسونگ، خودرو می‌سازد و می‌فروشد. این گزارش نشان داد که جیلی قصد دارد خودروی کاربردی اسپرت Lynk & Co را در کارخانه رنو در جنوب شرقی کره جنوبی تولید کند. شیوع کرونا باعث افزایش قیمت خودرو در سال ۲۰۲۲ می شود

با این کار، جیلی قصد دارد تا تولید برخی از خودروهای هیبریدی Lynk را در کره جنوبی بومی سازی کند و همچنین تامین داخلی قطعات را نیز تامین کند. مدل Lynk & Co در حال حاضر در سه گزینه پیشرانه بنزینی، بنزینی هیبریدی و پلاگین  الکتریکی عرضه می شود. علاوه بر این، جیلی می تواند از توافق تجارت آزاد کره جنوبی با ایالات متحده استفاده کند و خودروهای Lynk & Co خود را به بازار خودرو خود صادر کند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

کانسپت کلاسیک جیپ الکتریکی CJ Surge

mortazavi

خودروسازان خارجی: تمام شدن محصولات لامبورگینی در سال ۲۰۲۱!!!

mortazavi

تویوتا نیز مانند دیگر کمپانی تولید خود را در روسیه متوقف کرد!

mortazavi

نظر دهید.