مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تصاویری جدید از رنو مگان الکتریکی E

رنو مگان الکتریکی E | مشخصات فنی رنو مگان الکتریکی E | تصاویر لو رفته | اخبار خارجی خودرو | خودروسازان خارجی

در تازه ترین اقدامات خودروسازان خارجی کمپانی رنو، تصاویری از مدل خودروی جدید خود با نام مگان الکتریکی E رونمایی کرده است. با یکی دیگر از اخبار خارجی خودرو سایت ۲۲ شرقی همراه باشید تا در ادامه به جزئیات مختصر و مفیدی از این گزارش بپردازیم…

تقریبا در اکتبر سال گذشته بود که خودروسازی رنو از مدل مفهومی  eVision خود رونمایی کرد. در سال ۲۰۲۱ نیز تصاویری از مدل الکتریکی رونمایی کرده اما خبری از ورود دقیق این خودرو به بازار اعلام نکرده است.

رنو مگان که از ابتدای ظهورش یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد و تاکنون توانسته آمار فروش بسیار خوبی به دست آورد اکنون در مدل الکتریکی خود نیز میتواند باز هم به فروش فوق العاده ای برسد که البته حضور مگان در ایران نیز با طرفداران زیادی روبه رو بوده است.

اخبار خارجی خودرو: خودروی جدید لبنانی!

کانسپت مگان الکتریکی E

تصاویری که از این مدل انتشار پیدا کرده با وجود پوششی که برروی آن قرار گرفته، به طور دقیق نمی توان طراحی کابین و بدنه داخلی این خودرو را مشاهده کرد اما براساس پیش بینی ها این مدل ترکیبی از یک هاچ بک و یک کراس اوور می باشد که می تواند در قالب یک خودروی چند منظوره نیز قرار بگیرد و کمی نیز به رنو اسپیس شباهت دارد! به هر حال تا رونمایی کامل از این خودرو و ورود به بازار اروپا باید منتظر ماند تا جزئیات دقیق تری نیز از آن منتشر شود.

مطالعه بیشتر  باز هم بحث بر سر نرم افزار خودران خودروهای تسلا!

نام این خودرو را کمپانی رنو، مگان ایی (MeganE)  نامگذاری کرده است و به گفته این خودروساز خراجی، ۳۰ نمونه اولیه پیش تولید نیز وجود دارد که در مونتاژ نهایی به زودی وارد بازار خواهد شد.

رنو مگان الکتریکی E | مشخصات فنی رنو مگان الکتریکی E | تصاویر لو رفته | اخبار خارجی خودرو | خودروسازان خارجی و معرفی خودروهای جدید در سایت 22 شرقی

پیش بینی مشخصات فنی رنو مگان الکتریکی E

همانطور که گفته شد زمانی که یک خودروساز خارجی از جدیدترین اقدامات خود رونمایی می کند و یا اینکه تصاویری از خودروها به صورت مخفیانه در گزارشات جهانی منتشر می شود به طور دقیق نمی توان اعلام کرد که خودرو دارای چه نوع طراحی و چه نوع مشخصات فنی می باشد.

اما برای رنو مگان الکتریکی ایی می توان این طور حدس زد که طبق پلتفرم مدولار CMF-EV و با کمک ۲۱۷ اسب بخار نیروی این خودرو تامین خواهد شد و ممکن است به چرخ های حلویی انتقال پیدا کند. باتری که در این مدل قرار گرفته است با حجم ۶۰ کیلووات برای انرژی الکتریکی آن مورد استفاده قرار میگیرد و در هر بار شارژ می تواند ۴۵۰ کیلومتر را طی کند.

حتما بخوانید: توقیف رولز رویس فانتوم به خاطر استفاده از …

رنو با تولید این مدل به پیشرفت های قابل توجه و سریعی می رسد که انتظار می رود این مدل در نیمه اول سال آینده به نمایشگاه های اروپا وارد شود. رنو مگان الکتریکی E یک خودروی کلیدی در این کمپانی خواهد بود و میتواند نقش بسیار پررنگی در فروش داشته باشد.

در پایان با دنبال کردن اخبار خارجی خودرو سایت ۲۲ شرقی میتواند در مطالب بعدی و در آینده از حضور این خودرو در بازار و دقیق ترین مشخصات آن آگاه شوید، ضمن اینکه میتوانید از طریق همین صفحه به مطالب مفید دیگر این سایت دسترسی داشته با

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

شاسی بلند سه ردیفه برقی هیوندای آیونیک ۷ مدل ۲۰۲۴

mortazavi

استلانتیس: ارزان تر نشدن خودروهای الکتریکی = سقوط بازار خودرو

mortazavi

رونمایی از شورولت کامارو ۲۰۲۳ Camaro SS

mortazavi

نظر دهید.