مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خرید دو مدل خودروی تسلا با تخفیف ۷۵۰۰ دلاری!

خرید دو مدل خودروی تسلا با تخفیف 7500 دلاری! شرکت خودروسازی تسلا برای دو مدل خودرو 3 و Y خود تا پایان سال جاری تخفیف 7500 دلاری در نظر گرفته است

خرید دو مدل خودروی تسلا با تخفیف ۷۵۰۰ دلاری!

شرکت خودروسازی تسلا برای دو مدل خودرو ۳ و Y خود تا پایان سال جاری تخفیف ۷۵۰۰ دلاری در نظر گرفته است که این تخفیف برای مدل خودروهای الکتریکی تسلا ۳ و تسلا مدل Y است که به دنبال این تخفیف اتفاقاتی مانند کاهش قیمت سهام این کمپانی رخ داده است. در ادامه حواشی خبرهای خودرویی از بهترین و بزرگترین خودروسازان دنیا، نظیر ایلان ماسک، تولید کننده خودروهای برقی و الکتریکی جزئیاتی از این خبر ار ارائه خواهیم کرد.
شرکت خودروسازی تسلا از تخفیف ۷۵۰۰ دلاری برای تحویل مدل ۳ و مدل Y در آمریکا تا پایان سال جاری میلادی خبر داده است و همین موضوع باعث کاهش قیمت سهام این شرکت شده است.
به گزارش فارس، تسلا از اول دسامبر تخفیف ۳۷۵۰ دلاری را برای فروش این دو مدل خودرو ارائه کرده است، اما اخیرا این تخفیف را دو برابر کرده است. این شرکت همچنین خدمات رایگان تا ۱۶ هزار کیلومتر را برای خودروهای تحویلی در دسامبر ارائه کرد.در واقع ارائه چنین تخفیف عجیب و غریبی پس از یکی دو سال افزایش قیمت این خودروها موجب نگرانی سهامداران از کاهش تقاضا برای خودروهای تسلا و کاهش ۸٫۹ درصدی سهام این شرکت شد.
البته صحبت های ایلان ماسک موسس و مدیرعامل این شرکت در مورد پیش بینی رکود شدید اقتصاد آمریکا در سال ۲۰۲۳ و کاهش تقاضا برای اقلام گران قیمت در این مسیر بی تاثیر نیست. کارشناسان پیش بینی می کنند که تقاضا برای خودروهای تسلا در بازارهای کلیدی مانند ایالات متحده و چین کاهش می یابد.
کریگ ایروین، تحلیلگر ارشد موسسه راس کاپیتال، گفت که تمایل تسلا برای افزایش فروش با کاهش قیمت ها، چشم انداز این شرکت را برای آینده بهبود نمی بخشد، به خصوص در شرایط فعلی که شاهد افزایش رقابت هستیم.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آشنایی با Dodge Charger Daytona SRT

مطالب مرتبط

خودروساز خارجی: ۳ خودروی برقی کوچک از کمپانی رنو…

mortazavi

کم‌ مصرف‌های خارجی بی‌دلیل گران شدند

سجاد ناجی

بررسی آئودی RS7 اسپورت‌بک جدید

سجاد ناجی

نظر دهید.