مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودرو خبر: ضررهای آمریکای شمالی و اروپا به خاطر کمبود قطعات و تراشه ها

خودرو خبر: ضررهای آمریکای شمالی و اروپا به خاطر کمبود قطعات و تراشه ها

در تازه ترین خبرهای خودروی خارجی امروز، خرداد ماه ۱۴۰۱ بسیاری از کارخانه های آمریکای شمالی و اروپا مجبور شدند برنامه های تولید خودروهای خود را متوقف کنند و این موضوع به خاطر کمبود ریز تراشه ها است که مدت زمانی ست تولید کنندگان خودرو را درگیر خودش کرده است. در ادامه خودرو خبر مجله ۲۲ شرقی همراه باشید تا جزئیاتی را در مورد چالش همیشگی کمبود تراشه های خودروسازان را مورد بررسی قرار دهیم.

کارخانه های آمریکای شمالی نزدیک به ۸۷۵۰۰۰ خودرو را به علت کمبود ریز تراشه از خط تولید خود حذف کرده و همچنین اروپا نیز نزدیک به ۴۲۰۰ مدل را برای تولید نهایی متوقف کرده است و این در حالی ست که جو بایدن نیز همراه با رئیس کره جنوبی یون سوگ یول از بزرگترین کارخانه نیمه هادی جهان که متعلق به شرکت سامسونگ می باشد دیدن کردند.

Sam Fiorani نایب رئیس پیش بینی خودرو در سراسر جهان در AFS؛ اشاره به این موضوع داشت که: در آخرین بازدید رئیس جمهور ممکن است به فروشندگان کمک کند تا بتوانند نیازهای تامین تراشه های آمریکای شمالی را در دراز مدت پاسخ دهند و مواجه با مقابله با کمبود نیمه هادی ها یک چالش طولانی مدت است، چرا که انتظار نمی رود که تراشه های کمتری در خودروها به کار گرفته شوند، به این دلیل که آنها به پیشرفته تر می شوند. با این وجود، در بازه زمانی کوتاه، تجارت خودرو همچنان به رقابت برای برندهای برتر و البته محدود با زمینه‌های مختلف ادامه می‌دهد، جایی که باید تراشه‌های ارزشمند بیشتر باشند و انتظارات برای پاسخ در این سال کمرنگ شده است و سال ۲۰۲۳ نمی تواند شاهد ترمیم کامل هر دو باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
مطالعه بیشتر  اخبار خارجی خودرو: لو رفتن عکس های کیا سید هاچبک مدل 2022

مطالب مرتبط

خودروی الکتریکی آئودی جایگزین جدید آئودی TT

Sajjad Amanian

کمک به کاهش آلودگی هوا با فناوری جدید آئودی

mortazavi

علت شک و تردید خریداران برای خرید خودروهای برقی

mortazavi

نظر دهید.