مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودرو خبر خارجی | فراخوان ۵۶۳۷۱۱ دستگاه برای مدل CR-V هوندا

خودرو خبر خارجی | فراخوان 563711 دستگاه برای مدل CR-V هوندا گروه خودرویی هوندا برای مدل CR-V فراخوانی را برای 563711 دستگاه صادر کرده است که علت مشکل وجود خوردگی در سیستم تعلیق این مدل خودرو است و تاثیرات منفی بر روی سیستم تعلیق خواهد گذاشت.

خودرو خبر خارجی | فراخوان ۵۶۳۷۱۱ دستگاه برای مدل CR-V هوندا

گروه خودرویی هوندا برای مدل CR-V فراخوانی را برای ۵۶۳۷۱۱ دستگاه صادر کرده است که علت مشکل وجود خوردگی در سیستم تعلیق این مدل خودرو است و تاثیرات منفی بر روی سیستم تعلیق خواهد گذاشت. در ادامه گزارش خودرو خبر خارجی امروز به توضیحات بیشتر خواهیم پرداخت.

کراس اوورهای هوندا CR-V مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ به دلیل خرابی احتمالی سیستم تعلیق عقب ناشی از زنگ زدگی فراخوانی شدند. نمایندگی‌های هوندا خودروهای آسیب‌دیده را بازرسی می‌کنند، یک مهاربند نصب می‌کنند، قاب را تعمیر می‌کنند، یا در صورت عدم امکان تعمیر، احتمالاً بررسی های بیشتری در مورد آن انجام خواهند داد. نکته جالب توجه است که این فراخوان ایالت های شمالی را تحت تاثیر قرار می دهد که معمولاً از عوامل یخ زدا در جاده ها در طول زمستان استفاده می کنند.

این موضوع بسیار مهم است که اگر در سیستم تعلیق خودرو، قطعه ای دچار خوردگی شود، ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد که ساختار اصلی خودرو را درگیر کند به همین خاطر، هوندا ۵۶۳۷۱۱ CR-V ساخته شده از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ را که در ایالت های معروف به دلیل آب و هوای زمستانی در جاده ها فروخته یا ثبت شده است، فراخوان می کند. این خودروها می توانند در قسمت عقب سیستم تعلیق دچار زنگ زدگی شوند و خودرو را دچار مشکل کنند.

علت اصلی این موضوع هم این است که خودرو به خاطر اینکه در شرایط آب و هوایی مختلف از گل و لای و یا برف و آب عبور می کند، از طریق سوراخ های که در بدنه های سیستم تعلیق وجود دارد وارد شده و برخی قطعات دچار زنگ زدگی می شوند که باید سریعا مشکل آنها برطرف شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اقدامات جالب خودروسازان خارجی | محصول جدید بنز با استفاده از قارچ و مواد بازیافتی!

مطالب مرتبط

قیمت های تسلا مدل ۳ و مدل Y همچنان در نوسان

mortazavi

جولان خودروساز چینی با تسلا و بنز در اروپا

mortazavi

افت ۳۰ درصدی فروش شرکت رنو و ارتباط آن با از خروج روسیه

mortazavi

نظر دهید.