مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودرو خبر امروز | کمبود ماشین در برابر انفجار جمعیت!

خودرو خبر امروز | کمبود ماشین در برابر انفجار جمعیت! به گفته بسیاری از خودروسازان صنعت خودروسازی به اندازه کافی خودرو تولید نمی کند چرا که افراد بسیار  

خودرو خبر امروز | کمبود ماشین در برابر انفجار جمعیت!

به گفته بسیاری از خودروسازان صنعت خودروسازی به اندازه کافی خودرو تولید نمی کند چرا که افراد بسیار زیادی هستند که به خودروی شخصی برای حمل و نقل نیاز دارند و این مشکل حمل و نقل به یک چالش اساسی برای آنها تبدیل شده است.

جمعیت بریتانیا از دهه ۱۹۷۰ افزایش پیدا کرده است و این رقم هر سال افزایش پیدا می کند که به طور کلی مهاجرت خالص به بریتانیا با نرخ ۵۰۰۰۰۰ نفر در سال در حال افزایش است که نشان می دهد افزایش جمعیت با یک چالش اساسی به نام حمل و نقل روبه رو خواهد شد و از همه مهمتر یافتن مکان پارک نیز یکی دیگر از مشکلات اساسی است.

همانطور که می دانید در روزهای اخیر جمعیت جهان از مرز هشت میلیارد نفر نیز عبور کرده است بنابراین حدود ۸۰۰۰ میلیون نفر به انواع مختلف حمل و نقل خصوصی یا عمومی نیاز دارند.

طبیعتا به میلیون ها اتوبوس عمومی، قطار، قایق و هواپیما نیاز است که علاوه بر آن میلیاردها دوچرخه و ماشین شخصی نیز یکی دیگر از نیازهای شخصی جمعیت است. مشکل اینجاست که صنعت خودروسازی جهانی برای خودش مشکل بزرگی ایجاد کرده است. به زبان ساده، تقریباً به اندازه کافی اتومبیل جدید برای رانندگان این دنیای بزرگ نمی سازد. بارها به تولیدکنندگان هشدار داده شد که جمعیت جهان تا سال ۲۰۲۲ به هشت میلیارد نفر خواهد رسید (همانطور که می‌داند این تعداد تا سال ۲۰۵۰ به تقریباً ۱۰ میلیارد خواهد رسید).

علاوه بر این، این صنعت مدت‌هاست که آگاه بوده است که برای مثال در آسیا (محل زندگی حدود ۶۰ درصد جمعیت جهان)، کارگران بی‌شماری از نظر اجتماعی و مالی در حال افزایش سطح هستند و می‌خواهند و می‌توانند ماشین‌های جدید را خریداری کنند. منطقی است که انتظار داشته باشیم آنها از نمونه ای پیروی کنند که توسط مشتریان اروپایی و آمریکای شمالی خریدار خودرو در نیم قرن گذشته یا بیشتر ارائه شده است.

مطالعه بیشتر  خبر خودرو جدید | محصول مشترک آئودی و پورشه! آئودی Q6 e-tron ​​مدل 2022

جدیدترین خودرو خبر امروز: تویوتا لندکروز قرار است به زودی به بازار خودرو آمریکا وارد شود….

بنابراین، صنعت خودروسازی جهان در سال گذشته چند خودرو (با LCV، اتوبوس و غیره اشتباه نگیرید) برای آن جمعیت هشت میلیارد نفری ساخته است؟ ۵۷ میلیون. این کمتر از ۱۰ میلیون برای هر یک از هفت قاره جهان است. و این به طرز تاسف باری ناکافی است.

بر اساس ارقام تازه منتشر شده از گارانتی‌وایز، هوندا، تویوتا، سوزوکی، کیا و هیوندای پنج برند برتر از نظر قابلیت اطمینان هستند. اما ساخت مطمئن ترین خودروها اولین قدم است. دوم تولید بیشتر آنهاست. کارخانجات بین المللی انعطاف پذیر در تمام مناطق جهان به معنای مشاغل محلی و کاهش بسیار برنامه های تحویل و آسیب زیست محیطی است. بنابراین با در نظر گرفتن همه اینها، تعجب برانگیز است که استرالیا، برای مثال، کشور تولیدکننده خودرو نیست و جالب تر است بدانید که آفریقا دومین قاره پرجمعیت روی کره زمین درگیر تجارت جهانی خودرو نیست.

از آنجایی که معجزه اقتصادی و پدیده تولید خودرو، یعنی کره جنوبی واقعا با رشد زیاد جمعیت روبه رو است و فضای کمی برای ساخت کارخانه های اضافی موردنیاز دارد به نظر می رسد که کره جنوبی و کره شمالی بهتر است اعلام صلح کنند چرا که پتانسیل تبدیل شدن به بزرگترین کشور تولید کننده خودرو در جهان را دارند حتی بزرگتر از ژاپن…..

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار خارجی خودرو: معرفی نسخه جدید مزدا۶ مدل ۲۰۲۲

mortazavi

خبر خودروسازان خارجی: الکتریکی شدن فورد ۱۵۰

mortazavi

هوآوی خودروی برقی تولید میکند!

mortazavi

نظر دهید.