مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن

تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن در ادامه خبرهای خارجی خودرو همراه باشید تا به بررسی جزئیاتی از این مدل کالسکه ای میرز جدید بپردازیم. 

تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن | اخبار خودروهای خارجی

کالسکه تمام الکتریکی Meyers Manx فولکس واگن که تصمیم قطعی در مورد ساخت آن گرفته نشده بود، دوباره راه اندازی می شود. این مدل خودرو که برای سومین بار قرار است تولد خود را جشن بگیرد، اینبار در ظاهری جذاب تر و البته در یک نسخه کاملا الکتریکی ارائه خواهد شد. در ادامه خبرهای خارجی خودرو همراه باشید تا به بررسی جزئیاتی از این مدل کالسکه ای میرز جدید بپردازیم.

در این مدل یک پیشرانه متفاوت کار شده است و اینطور گفته شده که به مدل MANX اصلی شباهت های زیادی دارد. اولین Manx دارای بدنه مونوکوک فایبرگلاس سفارشی با نقاط نصب فولادی و تقویت‌کننده‌ها بود که برای تولید انبوه بسیار گران قیمت بود، اما پس از مدتی که ۱۲ مدل از این خودرو بدون هیچ سودی ساخته شد، تصمیم بر این گرفته شد که فولکس واگن بیتل را بدنه فایبرگلاس ساخته شود.

پیشنهاد می کنیم بخوانید داغ ترین خبرهای خودرویی جهان: کمپانی خودروسازی تسلا با اینکه خط تولید بسیار فعالی دارد اما از کاهش درآمد خود خبر داده است!

این مدل جدید از یک مونوکوک آلومینیومی پوشیده شده با بدنه ای ساخته شده از مواد نامشخص استفاده می کند. در واقع، تعدادی از جزئیات فنی در حال حاضر نامشخص یا اعلام نشده است. اما به هر حال در این مدل از دو مدل باتری کمک گرفته شده که یکی از آنها ۲۰ کیلو وات ساعت و دیگری ۴۰ کیلووات ساعت است که براساس استانداردهای EV کوچک هستند.

مطالعه بیشتر  معرفی کراس اووری کوچک با نام دوج هورنت 2023

تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن در ادامه خبرهای خارجی خودرو همراه باشید تا به بررسی جزئیاتی از این مدل کالسکه ای میرز جدید بپردازیم. 

وزن باتری در این مدل کمتر شده است که می تواند با قابلیت شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی خود را شارژ کند. جدای از باتری، نیروی تامین شده توسط باتری ها به راحتی به موتور الکتریکی که در محور عقب نصب شده اند می رسد. مانند نسخه اصلی از این خودرو دارای سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب است که البته جزئیات طراحی آن نیز ارائه نشده است.

خبر پیشنهادی جدید از کمپانی تویوتا: مدل کروان از تویوتا دوباره وارد خط تولید خواهد شد.

برخلاف خودروی قدیمی کیت مبتنی بر بیتل، این خودروی جدید ترمزهای دیسکی را اعمال کرده است و همچنین ترمز احیا کننده در محور عقب را اضافه می کند،در قسمت جلو، Manx 2.0 Electric نیز فرمان برقی با طراحی جذاب و عملکرد فوق العاده قرار دارد.

تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن در ادامه خبرهای خارجی خودرو همراه باشید تا به بررسی جزئیاتی از این مدل کالسکه ای میرز جدید بپردازیم. 

مسئله مهمی که باید بدان اشاره کرد، دیفرانسیل عقب است که به هندلینگ و سواری این خودرو کمک زیادی کرده و لاستیک های آفرودی، صندلی ها و سقف روبازی که در تصاویر مشاهده می شوند، همگی با طراحی اصولی و دقت زیاد همراه بوده اند که سعی شده همراه با یک طراحی به سبک مینیمال بیشترین امکانات و آپشن های جدید را داشته باشد.

اما سوالی که به وجود آمده این است که آیا این خودرو برای استفاده های رایج نیز کاملا پاسخگو خواهد بود یا خیر!؟ هنوز جزئیات بسیار زیادی از این مدل مانده که توسط شرکت تولید کننده ارائه خواهد شد اما اینطور به  نظر می رسد که تحویل این مدل در سال ۲۰۲۴ اتفاق می افتد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروسازان خارجی | چهار مدل خودروی برقی از لوتوس در راه است….

mortazavi

پلیس دوبی با تویوتا لندکروز ۲۰۲۲

mortazavi

خودروهایی که دنیا را تغییر دادند! قسمت دوم

mortazavi

نظر دهید.