مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ورود خودروی لینک اند کو ۰۸ Lynk&Co تا سال ۲۰۲۴

ورود خودروی لینک اند کو ۰۸ Lynk&Co تا سال ۲۰۲۴

Lynk&Co 08 جدید برای عرضه در اروپا در سال ۲۰۲۴ آماده می شود… شاسی بلند هیبریدی پلت فرم CMA 2.0 را با ولوو XC60 بعدی به اشتراک می گذارد و نشانه های طراحی را از مفهوم رادیکال گرفته است. Lynk&Co اولین تصاویر رسمی از SUV آینده خود را قبل از رونمایی رسمی در ۳۰ مارس منتشر کرده است.

این مدل قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ در چین به فروش برسد و برنامه هایی نیز برای فروش ۰۸ لینک اند کو برای بازارهای صادراتی منتخب از جمله اروپا در سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

این شاسی‌بلند پنج صندلی که شباهت هایی به مدل نسل بعدی ولوو XC60 است، دارای تعدادی نشانه‌های طراحی است که برای اولین بار در خودروی مفهومی آینده‌نگر The Next Day Lynk&Co که در ژوئن ۲۰۲۲ معرفی شد، نمایش داده شد.

با این حال، چراغ‌های جلوی پرزرق‌وبرق اسپلیت ال‌ای‌دی مفهومی و همچنین یک پنل تزئینی متضاد مشکی در جلوی در و چراغ‌های عقب LED که در بال‌های عقب قرار می‌گیرند را به همراه دارد.

مجموعه قبلی از تصاویر تیزر که یک نمونه اولیه به شدت استتار شده را به تصویر می‌کشد، جزئیاتی در مورد شکل و اندازه کلی ۰۸ ارائه می‌کرد که بر اساس پلتفرم CMA 2.0 شرکت مادر Geely ساخته شده است.

لامبورگینی هوراکان تکنیکا

در میان پیشرانه های در نظر گرفته شده برای ۰۸ که در داخل با کد DX11 شناخته می شود، سیستم هیبریدی E-Motive جدید Lynk&Co است که از یک موتور ۱٫۵ لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژ و گیربکس هیبریدی اختصاصی سه سرعته (DHT) در ترکیب با موتور الکتریکی و باتری با قدرت و ظرفیت های مختلف در نظر گرفته شده است.

مطالعه بیشتر  کاهش تولید تویوتا به علت بارندگی شدید!

دو نسخه از سیستم E-Motive برنامه ریزی شده است. اولین مورد، که به نام EM-F شناخته می شود، یک هیبرید موازی است که در آن موتور احتراقی یک باتری کوچک را شارژ می کند که به نوبه خود یک موتور الکتریکی را برای برد الکتریکی محدود تغذیه می کند. دومی که EM-P نام دارد، یک مجموعه هیبریدی پلاگین است که به باتری اجازه می دهد تا حداکثر ۵۰ کیلو وات شارژ شود و برد الکتریکی گسترده ای را ارائه دهد.

موتور بنزینی موسوم به NordThor که توسط ۰۸ استفاده می شود، ادعا می شود که دارای راندمان حرارتی تا ۴۴٫۲٪ است و به صرفه جویی در مصرف سوخت تا ۱۵٪ نسبت به سیستم های هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی Lynk&Co کمک می کند.

نسخه‌های بازار چین از مدل جدید Lynk&Co همچنین دارای سیستم‌عامل جدیدی در داخل خودرو خواهند بود که با مشارکت جیلی و شرکت چینی گوشی‌های هوشمند Meizu توسعه یافته است. جزئیات بیشتر در مورد مدل جدید Lynk&Co در رونمایی آن در اواخر این ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروسازان خارجی: مدل جدید لکسوس NX 2022

mortazavi

فروش توییتر به ایلان ماسک خوب اما برای سهامداران تسلا بد!!!!

mortazavi

خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports

mortazavi

نظر دهید.