مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ورود اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال ۲۰۲۸

اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال 2028 وارد بازار می شود مدیرعامل لامبورگینی، استفان وینکلمن و مدیر ارشد فناوری Rouven Mohr، اطلاعاتی در مورد اولین

اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی در سال ۲۰۲۸ وارد بازار می شود
مدیرعامل لامبورگینی، استفان وینکلمن و مدیر ارشد فناوری Rouven Mohr، اطلاعاتی در مورد اولین خودروی الکتریکی این شرکت ارائه کرده‌اند که قرار است در چندین سال آینده وارد بازار شوند و البته این موضوع به معنی پایان مدل های احتراقی نمی باشد. اولین خودروی الکتریکی تولیدی لامبورگینی قرار است در سال ۲۰۲۸ وارد بازار شود و عرضه آن با فناوری گسترده تر گروه فولکس واگن امکان پذیر است براساس تصمیماتی که روسای این شرکت گرفته اند، در مورد موتورهای احتراقی تصمیم خاصی گرفته نشده است. ادامه گزارش خبر خودرویی را می توانید دنبال کنید و همچنین با کلیک بر روی لینک قرار داده شده از داغ ترین خبرها باخبر شوید.

استفان وینکلمن، مدیرعامل این شرکت، طبق صحبت هایی که با رسانه ها داشته گفت:

این مدلی که قرار است وارد بازار شود جایگزین هیچ یک از مدل های فعلی نیست و چیزی که لامبورگینی قبلا تأیید کرده بود. او آن را به عنوان مدل چهارمی که بیشتر قابل استفاده روزانه خواهد بود توصیف کرد. این به معنای خودروی ۲+۲ و دو در با فاصله بیشتر از سطح زمین است.

وینکلمن همچنین از ساخت این خودرو با کمک هم افزایی گروه فولکس واگن مانند آنچه قبلا با اوروس داشتیم، صحبت کرد، که می تواند به این معنی باشد که این خودرو از SSP (پلتفرم سیستم های مقیاس پذیر) گروه استفاده می کند که در حال حاضر در حال توسعه است. همچنین در مورد برخی از مزایای این مدل نیز صحبت هایی شده است که با فناوری های جدید از دنیای الکتریکی آمیخته شده است و از نظر مفهوم آیرودینامیک بسیار در سطح خوبی قرار گرفته است. علاوه بر این، در مورد دینامیک رانندگی، کنترل، قابلیت رانش، و چرخش قابل توجه لاستیک ها در درجه های متفاوت نیز صحبت هایی به میان آورد که به طور کلی گفت: اینبار طرفداران لامبورگینی بسیار بیشتر از قبل از این مدل ها رضایت خواهند داشت.

مطالعه بیشتر  شاسی بلند الکتریکی جدید از برابوس با قدرت 422 اسب بخار!

لامبورگینی ۱٫۸ میلیارد یورو برای یک استراتژی چهار ساله برقی کردن هزینه خواهد کرد که مدت ها قبل از خودروی برقی جایگزینی هیبریدی برای آونتادور در اوایل سال ۲۰۲۳، یک جانشین هیبریدی پلاگین هوراکان در اواخر سال ۲۰۲۴ و یک خودروی هیبریدی پلاگین اوروس ارائه خواهد شد.

این شرکت با اقدامات جدیدی که در دنیای فناوری داشته اضافه کرد تنها این اقدامات قدم های کوچکی هستند تا بتوانیم در آینده خط تولیدمان را به یک خط تولید کاملا الکتریکی تبدیل کنیم و استفاده از سوخت مصنوعی نیز می تواند تحول عظیمی در دنیای خودرو به وجود آورد که اکنون محیط زیست بیشتر از هر چیزی به آن نیاز دارد.

بسیاری از خودروسازان در تلاش هستند تا استفاده از سوخت مصنوعی را به عنوان یک نیاز اساسی برای صنعت خودروسازی بدانند و از آنجاییکه قیمت سوخت همیشه در حال افزایش است، این گزینه یک انتخاب بسیار مناسب برای خودروها خواهد بود و البته تحول عظیمی نیز در خودروسازی به شمار می رود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کارلوس گوسن در پیچ و خم شکایت از نیسان

سردبیر

علت شک و تردید خریداران برای خرید خودروهای برقی

mortazavi

جدیدترین تولیدات خودروسازان | مدل مفهومی فولکس واگن ۲۰۲۲ ID.Aero

mortazavi

نظر دهید.