مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ظاهر خودروهای ولوو در آینده ای نزدیک…

خودروهای جدید ولوو قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار شده و نسل جدید این کمپانی را رقم بزنند.  کمپانی خودروسازی ولوو با یک کانسپت مفهومی XC90 از یک مدل شاسی بلند رونمایی کرده است و به ادعای شرکت سازنده تفاوت های بسیار زیادی بین این مدل و مدل های قبلی از این کمپانی وجود دارد. با گزارشی دیگر از خودروسازان خارجی و جدیدترین اقدامات آنها در سال ۲۰۲۱ همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این مدل را شرح دهیم…

شاسی بلند مفهومی جدید از کمپانی ولوو

این کانسپت که نامش ری شارژ است، یک فرم جدید از این مدل معرفی کرده که ترکیبی از یک شاسی بلند و یک استیشن می باشد. در این مدل حذف جلو پنجره انجام شده و با نشان کمپانی سازنده و لامپ های ال ای دی طراحی را کامل کرده است.

این مدل نیز با شعار معماری مینیمالیستی انجام شده که مفهوم هر چه کمتر بهتر را نمایان می کند و هدف اصلی خود را بر روی کیفیت خودرو قرار داده که در طراحی اتاق ماشین از معماری اسکاندیناوی الهام گرفته شده و برای نمایش سادگی بیشتر، همه دکمه ها حذف شده و کنترل به نمایشگر ۱۵ اینچی منتقل شده است.

خودروهای چینی: ورود دانگ فنگ T5 ایوو به زودی…

کانسپت ری شارژ یک رادار لیزری را هم دارا می باشد و این امکان را به راننده می دهد که در مسیرهای، هوش مصنوعی کنترل ماشین را نیز بر عهده بگیرد. به گفته کمپانی ولوو، در این مدل قرار نیست تمامی حواسی راننده به مسیر باشد!

مطالعه بیشتر  رئیس پورشه با سمت جدید در فولکس واگن فعالیت خواهد کرد!

کمپانی سازنده هنوز جزئیات دقیقی از مشخصات فنی این مدل مفهومی ارائه نکرده است و این طور به نظر می رسد که فعالیت خود را بر روی باتری های قدرتمندی متمرکز کرده که با هر بار شارژ م یتواند بیشتر از ۱۰۰۰ کیلومتر حرکت کند.

خودروهای جدید ولوو | کمپانی خودروسازی ولوو | سایت اخبار خودرو | خودروسازان خارجی | مدل های جدید خودرو در سال 2021 و خودروهای تولید شده برای سال 2022

این خودرو یک مدل الکتریکی می باشد که قرار است در سال ۲۰۲۲ به مرحله تولید برسد و براساس شنیده هایی از این کمپانی قرار است تا سال ۲۰۳۰ خودروهای جدید ولوو خود را الکتریکی کرده و تا سال ۲۰۲۵ نیز تولید ماشین های الکتریکی اش را به ۶۰۰ هزار دستگاه در سال برساند..

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

هوآوی خودروی برقی تولید میکند!

mortazavi

اخبار جدید خودروهای خارجی | برقی شدن خودروها در دستور کار دولت خودروسازان خارجی

mortazavi

ورود رسمی فیسکر اوشن به بازار خودرو با تولید ۴۲۰۰۰ دستگاه تا ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.