مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودروسازان خارجی | چهار مدل خودروی برقی از لوتوس در راه است….

خودروسازان خارجی | چهار مدل خودروی برقی از لوتوس در راه است….

خودروسازی لوتوس می گوید خودروهای الکتریکی آینده آن شامل یک خودروی اسپرت، یک سدان کوپه و دو SUV خواهد بود، برای تسهیل حرکت خود در زمینه برق رسانی، شرکت تخصصی انگلیسی در حال راه اندازی یک شرکت تابعه جدید Lotus Technology و افتتاح دفتر مرکزی جدید در ووهان چین است. گروه لوتوس دیزاین اکنون توسط پیتر هوربری هدایت می شود که در حال حاضر مدیر طراحی در جیلی، مالک لوتوس است. ما قبلاً می دانیم که آینده لوتوس برقی است ، این شرکت قبلاً تأیید کرده است که امیرای ۲۰۲۲ آینده آخرین مدل جدید آن خواهد بود که دارای موتور احتراق است. اکنون این شرکت جزئیات بیشتری را در مورد نحوه استقرار سریع چهار مدل کاملاً برقی که از ابرخودرو Evija EV استفاده می کنند، منتشر کرده است.

ورود خودروهای برقی لوتوس در آینده ای نزدیک!

خط تولید الکتریکی آینده لوتوس شامل دو SUV جدید، یک سدان کوپه و خودروی اسپرت EV جدید است که این شرکت قبلاً جزئیات آن را اعلام کرده است. همه آنها تحت برنامه Vision80 توصیف می شوند، که به مناسبت هشتادمین سالگرد لوتوس در سال ۲۰۲۸ به پایان می رسد. برای سرعت بخشیدن به حرکت خود در برق رسانی، لوتوس همچنین یک شرکت فرعی جدید به نام Lotus Technology ایجاد می کند که در ووهان مستقر خواهد بود، چین این روی مدلهای آینده کار می کند و همچنین سرمایه گذار لی بین، بنیانگذار خودروساز چینی نیو (Nio) خواهد داشت.

خبر خودرو: رنو مصمم برای بازگشت به ایران 

مطالعه بیشتر  مجهز شدن خودروهای تسلا به فناوری ارتقا یافته H.E.L.P!

پیتر هوربری قرار است رئیس گروه طراحی لوتوس شود و در زمینه نسل جدید مدلها و همچنین مشاوره برای خودروسازان شخص ثالث پیشرو است. بریتانیایی ۷۱ ساله در حال حاضر مدیر طراحی خودروسازی چینی جیلی (که مالکیت لوتوس و ولوو است) و قبلاً مدیر طراحی ولوو (دو بار) و فورد آمریکا بود. راسل کار، طراح ارشد خودروهای لوتوس به کار خود ادامه خواهد داد. طبق گزارش رسانه های آلمانی ، استفان سیلاف ، رئیس سابق طراحی بنتلی ، قرار است جایگزین هوربوری در جیلی شود.

خودروسازان خارجی | چهار مدل خودروی برقی از لوتوس در راه است.... | خودروهای هوشمند | خودروهای هیبرید | اخبار خودرو ایران و جهان
خودروسازان خارجی – لوتوس

از نظر محصولات جدید، SUV ها و سدان کوپه که توسط لوتوس به عنوان وسایل نقلیه سبک زندگی توصیف شده است. همه در آینده شرکت Lotus Premium Architecture خواهند کرد. این شرکت با دقت چشمگیری می گوید که این می تواند در زیر خودروهایی با فاصله بین ۱۱۳٫۷ تا ۱۲۲٫۰ اینچ قرار گیرد و دارای باتری هایی با ظرفیت ۹۲٫۰ تا ۱۲۰٫۰ کیلووات ساعت و پشتیبانی از سیستم های ۸۰۰ ولت باشد. انتشار رسمی همچنین می گوید که حداقل برخی از محصولات توسعه یافته از پلت فرم جدید قادر خواهند بود شتاب صفر تا ۶۲ مایل در ساعت را در کمتر از سه ثانیه است.

ما ابتدا SUV بزرگتر را می بینیم که عرضه آن برای سال آینده برنامه ریزی شده است. در سال ۲۰۲۳ سدان کوپه با یک SUV کوچکتر در سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد. همه این خودروها در کارخانه جدید لوتوس در ووهان ساخته می شوند، که ظرفیت ۱۵۰،۰۰۰ خودرو در سال را دارد، هرچند خودیان لوتوس می گویند نزدیک شدن به این رقم زمان می برد. خودروی اسپرت خالص EV که در سال ۲۰۲۶ دنبال می شود در انگلستان ساخته می شود و همچنین پایه و اساس یک مدل جدید برای شرکت فرعی آلنو در رنو خواهد بود.

مطالعه بیشتر  عملکرد ASC در خودروهای هیبرید

دو جزئیات جذاب دیگر از اعلامیه رسمی بیرون آمده است. اول، کارخانه لوتوس در ووهان شامل مواردی است که به عنوان یک پیست تست هوشمند یکپارچه توصیف می شود. جایی که وسایل نقلیه قادر خواهند بود به طور خودکار با سرعت ۱۴۰ مایل در ساعت از طریق ۱۶ پیچ عمل کنند. ثانیاً Lotus در حال کار بر روی رانندگی سطح هوشمند است. یک پروژه ۱۰ ساله با آرزوی کمک به رانندگان برای عملکرد خوب و همچنین راننده F1 در مسیر؛ ما مشتاق هستیم ببینیم خودروسازان خارجی لوتوس خودروهای خود را با چه طراحی ظاهری و فنی ارائه خواهد کرد!

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

ستاره فرمول یک جانی دوباره گرفت

سردبیر

بزرگترین سهامدار و رقیب تسلا عربستان سعودی شد!

mortazavi

فراخوانی نزدیک به ۵۰٫۰۰۰ فورد موستانگ مک ایی به دلیل افت برق!

mortazavi

نظر دهید.