مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر داغ خودرو : کیا نیرو ۲۰۲۳ با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شود

خبر داغ خودرو : کیا نیرو 2023 با افزایش قیمت روبه‌ رو و کمپانی خودروسازی کیا این مدل را با بهبودهای زیادی به بازار ارائه این خودرو

خبر داغ خودرو : کیا نیرو ۲۰۲۳ با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شود

قیمت هیبریدی کیا نیرو ۲۰۲۳ با بهبود برخی امکانات و کاهش وزن افزایش می یابد. کیا نیرو ۲۰۲۳ با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شود و همچنان نیز با این کاهش قیمت چندین تریم کاهش پیدا کرده و بهبودهایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. کمپانی خودروسازی کیا این مدل را با بهبودهای زیادی به بازار ارائه خواهد کرد اگرچه این خودرو به اندازه تویوتا پریوس یا هیوندای آیونیک به صرفه نیست، اما باز هم امکانات قابل توجهی دارد.

قیمت کیا نیرو هیبریدی ۲۰۲۳ به تازگی توسط این خودروساز منتشر شده است و به نظر می رسد که این به روز رسانی با برچسب قیمت کمی بالاتر عرضه می شود. کیا همچنین با کاهش تریم های موجود از ۵ به ۳، این مدل را به بازار ارائه خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که قیمت کیا نیرو هیبریدی ۲۰۲۳ چقدر است؟

خبر داغ خودرو : کیا نیرو 2023 با افزایش قیمت روبه‌ رو و کمپانی خودروسازی کیا این مدل را با بهبودهای زیادی به بازار ارائه این خودرو

کیا نیرو هیبریدی ۲۰۲۳ از ۲۷٫۷۸۵ دلار برای تریم LX شروع می شود که قیمتی معادل ۱۸۰۰ دلار نسبت به LX 2022 دارد. EX 2023 جایگزین تریم های LXS و LXS Special Edition از سال ۲۰۲۲ و قیمت آن از ۳۰۳۸۵ دلار شروع می شود.

همچنین پیش بینی شده است که در بازار جهانی خودرو، کمبود تراشه ممکن است در سال های آتی نیز ادامه دار باشد.. جزئیات بیشتر این خبر خودرو را در لینک قرار داده شده بخوانید.

SX 2023 جای خود را در صدر خط تولید می کند و از ۳۳٫۷۸۵ دلار شروع می شود، که ۵۰۰ دلار بالاتر از تریم قبلی EX Premium از سال ۲۰۲۲ قرار می دهد. شاید تا به حال این سوال برای شما پیش آمده باشد که مدل ۲۰۲۳ چه پیشرفت هایی داشته که باعث افزایش قیمت آن شده است؟

مطالعه بیشتر  خبر داغ خودرویی | نقص ایمنی کمک راننده Autopilot در خودروهای تسلا

در حالی که کیا نیرو هیبریدی ۲۰۲۳ به همان موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری ۱۳۹ اسب بخاری و موتور الکتریکی ۳۲ کیلوواتی مجهز شده است، مهندسان آنها را مجددا تنظیم کرده اند تا EPA ترکیبی ۵۳ مایل بر گالن را کاهش دهند که ۳ مایل بر کیلوگرم بیشتر از مدل ۲۰۲۲ است. . فضای داخلی هنوز در طراحی اصلی مدل های قبلی قرار دارد اما برخی از نشانه‌ها و منحنی‌های طراحی جدید همه چیز را تازه می‌کند. انتظار می رود فضای بار کمی بهتر باشد زیرا باتری ۱۲ ولتی جابجا شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تصاویر جدیدی از هیوندای سانتاکروز مدل ۲۰۲۲

mortazavi

حراج خودروی دونالد ترامپ

سجاد ناجی

قیمت جدید هیوندای آیونیک ۶ مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.