مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر داغ خودرو امروز افزایش قیمت محصولات تویوتا

خبر داغ خودرو امروز افزایش قیمت محصولات تویوتا یکی از بزرگترین کمپانی های خودروسازی در دنیاست که تاکنون مدل های موفق بسیار زیادی را روانه بازار کرده

خبر داغ خودرو امروز افزایش قیمت محصولات تویوتا

تویوتا یکی از بزرگترین کمپانی های خودروسازی در دنیاست که تاکنون مدل های موفق بسیار زیادی را روانه بازار کرده و البته طرفدارن این مدل خودروها نیز در سراسر دنیا بیشمار هستند، در جدیدترین گزارشی که از مجله خبری خودروی کیلومتر ۲۲ شرقی می توانیم ارائه دهیم، افزایش قیمت محصولات تویوتا است. تویوتا برای این افزایش قیمت در حال برنامه ریزی هایی است که تصمیم قطعی نگرفته است تا این موضوع را چه زمانی اعلام رسمی کند. به دنبال افزایش هزینه های پیش بینی نشده ای که این مدت اخیر بیشتر خودروسازان را درگیر خود کرده  بود، این شرکت برای جبران برخی از انها نیاز دارد تا افزایش قیمت برخی محصولات را اعمال کند. این افزایش قیمت در اروپا نیز انتظار می‌رود، جایی که این شرکت ضررهایی را نیز تجربه کرده است.

به گفته رسانه های خبری خودرو، بعد از اینکه با توجه به زیان های فصلی و منطقه ای که تاثیر زیادی بر روی خرید خودروها گذاشت و همچنین افزایش شدید هزینه های ورودی، تویوتا در حال برنامه ریزی برای کاهش هزینه های فزاینده به مصرف کننده است. مدیران تویوتا فقط باید تصمیم بگیرند که این افزایش چقدر قابل توجه خواهد بود. جون ناگاتا، افسر ارشد ارتباطات در اعلامیه درآمد سه ماهه تویوتا در اول نوامبر گفت: با توجه به تلاش هایی که اخیرا داشته ایم می خواهیم قیمت ها را به سطح مناسبی برسانیم که به ضرر خریدار و فروشنده نباشد و امیدوارم که بتوانیم بهترین قیمت را اعمال کنیم.

اما آنچه که تا به اکنون رایج بوده، MSRPهای خودروهای جدید هر سال حداقل چند صد دلار افزایش می‌یابند و در برخی سال‌ها در اواسط سال افزایش می‌یابند. بر اساس گزارشهایی که در دسترس هستند، یکی از راه حل هایی که تویوتا به دنبال آن است، افزایش دفعات جهش قیمت است.

مطالعه بیشتر  35 نامزد برترین خودروی اروپا

یکی دیگر از روش‌های افزایش قیمت که اخیراً بسیاری از خودروسازان از جمله تویوتا از آن استفاده می‌کنند، حذف مدل‌های پایه است که عملاً قیمت ورودی را افزایش می‌دهد. همین ماه گذشته، این شرکت سدان پایه L را از خط تولید کرولا خود حذف کرد و در نتیجه قیمت اولیه آن ۱۱۲۵ دلار افزایش یافت. قیمت هاچ بک کرولا ۱۸۰۰ دلار در SE و ۲۳۱۵ دلار در XSE افزایش یافت. اگرچه تویوتا نیز قیمت اولیه کرولا هیبریدی را ۱۲۵۰ دلار کاهش داد.

کنار گذاشتن آپشن پایه به طور کلی به معنای از دست دادن خودرو با کمترین حاشیه سود برای سازندگان است. همچنین به طور موثر کف مالکیت را برای خریداران افزایش می دهد. بر اساس این گزارش، انتظارات مصرف کنندگان از قیمت گذاری یکی از عواملی است که مدیران تویوتا از آن برای سنجش افزایش استفاده می کنند.

این خودروساز هدف تولید سالانه خود را به سمت پایین بازنگری کرده است و مدیر خرید کازوناری کوماکورا تا حدی کمبود مداوم تراشه های نیمه هادی را مقصر می داند و اظهار می کند: “نمی دانم کمبود تراشه چه زمانی برطرف می شود.”

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مجهز شدن نیسان روگ ۲۰۲۱ به موتور جدید!

mortazavi

تصاویر جدیدی از هیوندای سانتاکروز مدل ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی کانسپت جدید “نیسان جوک رالی تریبیوت ۲۰۲۱” | Nissan Juke Rally Tribute

mortazavi

نظر دهید.