مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر خودرو جدید: کراس اوور جدید تویوتا جایگزین C-HR خواهد شد

خبر خودرو جدید کراس اوور جدید تویوتا جایگزین CHR خواهد شد خودروسازی بزرگ تویوتا قصد دارد با معرفی یک کراس اوور با نام تویوتا پتنت آن را جایگزین CH-R کند
خبر خودرو جدید روز کراس اوور جدید تویوتا جایگزین C-HR خواهد شد
خودروسازی بزرگ تویوتا قصد دارد با معرفی یک کراس اوور با نام تویوتا پتنت آن را جایگزین CH-R کند و این SUV کوچک تمام الکتریکی که می توان گفت شاید از ظاهر مشابه ای نی برخوردار باشد قرار است به زودی در رونمایی اولیه معرفی شود.

سال گذشته تویوتا پیش نمایش ۱۱ کانسپت جدید خودروی الکتریکی را ارائه کرد که از یک خودروی شهری در اندازه Aygo گرفته تا یک خودروی اسپورت LFA را شامل می شد. همچنین یک کراس اوور کوچک وجود داشت و نسخه تولیدی آن اکنون در یک سایت ثبت اختراع استرالیا ظاهر شده است.

تویوتا آیگو ایکس ۲۰۲۲

این کراس اوور کوچک که به نسل دوم CH-R اشاره ویژه ای دارد و این خودرو برخی از نشانه‌های ظاهری را از شاسی‌بلند کوچک هیبریدی تویوتا و همچنین برخی از bZ4X جدید را در خود جای داده است. لازم به یادآوری است؛ خودرویی که در سال گذشته به شکل مفهومی نیز دیده شد. همانند bZ4X، حق ثبت اختراع این شاسی بلند کوچک تقریباً شبیه به کانسپت است. چراغ‌های جلوی C شکل و طراحی سپر جلو نیز قرار است براساس همان مدل طراحی شوند. براساس تصاویر چرخ ها براساس همین طرح در مدل نهایی خواهند بود و خطوط طراحی از بدنه تا قسمت عقب بسیار شبیه به CH-R است.

خبر خودرو جدید کراس اوور جدید تویوتا جایگزین CHR خواهد شد خودروسازی بزرگ تویوتا قصد دارد با معرفی یک کراس اوور با نام تویوتا پتنت آن را جایگزین CH-R کند
خبر خودرو جدید کراس اوور جدید تویوتا جایگزین CHR خواهد شد

اگر به تصاویر دقت شود، هیچ گونه اگزوزی در این مدل وجود ندارد و البته به این معنی نیست که این فقط یک خودروی برقی است، در اصل فضای ورودی هوای زیادی در قسمت جلو پنجره قرار داده شده و ممکن است این خودرو در یک نسخه هیبریدی یا تمام الکتریکی عرضه شود.

مطالعه بیشتر  خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی

همچنین خودروساز بزرگ تویوتا قرار است از یک پلتفرم جدید E3 استفاده است که این پلت فرم کامپکت جهانی تویوتا (TNGA-C) و پلت فرم e-TNGA مورد استفاده در مدل های فقط الکتریکی این شرکت را ترکیب می کند. این امکان وجود دارد که بتوانیم شاهد طراحی SUV کوچک جدید در معماری E3 باشیم. از نظر اندازه باتری، بعید است که اندازه خودرو به واحد ۷۱٫۴ کیلووات ساعتی bZ4X بزرگتر اجازه دهد، بنابراین ظرفیت کمتری لازم است.

با توجه به شباهت هر دو تویوتا bZ4X و لکسوس RZ 450e به خودروهای کانسپت معرفی شده، تعجب آور نیست که این پتنت ها تقریباً خودروی نهایی شده را نشان دهند. C-HR فعلی تنها در اواخر سال ۲۰۲۰ فیس لیفت شد، بنابراین تا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ هیچ جایگزینی انتظار نمی رود و باید منتظر ماند تا ببینیم این کمپانی قصد دارد کانسپت جدید جایگزین شده برای CH-R را در نسخه نهایی وارد بازاز خودرو کند یا خیر!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پتنت جدید فورد Ford Patents Clever

mortazavi

هایپرکار ۹۳۷ اسب بخاری هیبریدی اسلوونی

Sajjad Amanian

خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی

mortazavi

نظر دهید.