مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر خودرو امروز | خودروی اسپرت تویوتا GR86 توربوشارژ شد!

خبر خودرو امروز | خودروی اسپرت تویوتا GR86 توربوشارژ شد! کمپانی خودروسازی تویوتا برای توربو کردن موتورهای تخت در مدل خودروی GR86

خبر خودرو امروز | خودروی اسپرت تویوتا GR86 توربوشارژ شد!

کمپانی خودروسازی تویوتا برای توربو کردن موتورهای تخت در مدل خودروی GR86 تا به الان خودداری کرده است و این موتور در جدیدترین نسل دوم خود با توربوشارژ ارائه خواهد شد که از قدرت موتور بالایی برخوردار است.

خودروسازی بزرگ تویوتا در اصل در تعداد نسخه های کمی تویوتا GR86 را تولید کرده و این خودروها همانطور که رسانه های خبر خودرویی گزارش کرده اند، دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری مسطح سوبارو را برای این مدل انتخاب نکرده اند و در عوض یک موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و نهایت ۲۹۵ پوند بر فوت گشتاور را برای آن در نظر گرفته اند که بسیار سبک و در عین حال پرقدرت است.

تویوتا اما همچنان بر روی موتور ۲٫۴ لیتری I-3 سوبارو نیز ازمایشاتی را انجام داده و در حال بررسی تست و خطاهایی است و قصد دارد نتایجی مثبتی را برای سوخت های کربن خنثی دریافت کند که قرار است به جای H-4 سوبارو از I-3 استفاده کند که البته تا قبل از آن باید تایید سوخت موتورها و قطعات فنی نیز صورت بگیرد.

اما از این خودروساز نیز سوال شد که این کمپانی خودروسازی قصد دارد که GR86 را با I-3 به نسخه های غیر اسپرت نیز برساند و تولید کند یا خیر؟ که نائویوکی ساکاموتو مهندس ارشد Gazoo Racing اذعان کرد که این شرکت به طور جدی در حال بررسی آن است، اما هنوز هیچ برنامه مشخصی برای تولید GR86 توربوشارژ ندارد. تبدیل GR I-3 در نسخه ۸۶ می تواند یک نسخه خوب با هندلینگ بالا را ارائه دهد که بسیار پرقدرت و مصمم شود که مقرون به صرفه و عملکرد بسیار خوبی دارد. در خبر خودرو امروز همچنین می توانید خبرهای داخلی و خارجی از دنیای خودروها را بخوانید و از جدیدترین اقداماتی که خودروسازان در دست انجام دارند، اطلاع پیدا کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خودروسازان هندی | کمپانی Vazirani مدل Ekonk EV براق و فوق سبک را معرفی کرد

مطالب مرتبط

هوندا ZR-V مدل ۲۰۲۳ آماده فروش رسمی در بازار خودرو

mortazavi

خودروهای لوکس مشمول مالیات می‌شوند.

سجاد ناجی

خبر خودروسازان خارجی: الکتریکی شدن فورد ۱۵۰

mortazavi

نظر دهید.