مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر خودرو از کمپانی کوپرا که تا سال ۲۰۲۳ دو مدل جدید برقی تولید می کند!

خبر خودرو از کمپانی کوپرا که تا سال 2023 دو مدل جدید برقی تولید می کند! تولید خودروهای برقی کوپرا | جدیدترین مدل کوپرا 2023 | ماشین های جدید در 2023 | معرفی خودروهای سال 

خبر خودرو از کمپانی کوپرا که تا سال ۲۰۲۳ دو مدل جدید برقی تولید می کند! تولید خودروهای برقی کوپرا | جدیدترین مدل کوپرا ۲۰۲۳ | ماشین های جدید در ۲۰۲۳ | معرفی خودروهای سال 

اسپین آف SEAT Cupra تأیید می کند که دو مدل جدید برقی را که “هیچ کس ندیده”  قبل از Tavascan روانه بازار خواهد کرد. کوپرا اعلام کرده است که قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ یک جفت مدل “برقی” را روانه بازار کند و محدوده خود را از چهار خودرو به هشت خودرو در چهار سال آینده افزایش دهد. وین گریفیتس، مدیرعامل Cupra گفت: “در دو سال آینده ما دو مدل جدید را معرفی خواهیم کرد که هنوز کسی ندیده است و خط تولید خود را گسترش خواهیم داد.” شرکت خودروسازی کوپرا و معرفی مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱ را در لینک قرار داده شده می توانید مطالعه کنید.

خودروهای برقی کوپرا در آینده ای نزدیک….

صحبت های مدیر این کمپانی که گفت: ممکن است یکی از آنها کاملاً الکتریکی نباشد. ما معتقدیم تا سال ۲۰۳۰ هنوز تقاضا برای احتراقی، هیبریدی، پلاگین هیبریدی وجود خواهد داشت و شما باید این راه حل را ارائه دهید به خصوص در حالی که زیرساخت وجود ندارد.

با نگاهی به این دو خودرو، به نظر می‌رسد که یکی پایین‌تر از دیگری است و شکل یک استیت یا شوت بریک را به خود می‌گیرد، احتمالاً بی شباهت به فولکس واگن آرتئون موجود نیست خودرویی که در حال حاضر با انتخابی از پیشرانه‌های بنزینی و پلاگین موجود است.

مدل دوم از دو مدل بزرگتر به نظر می رسد، شاید با خط سقف کوپه-SUV بی شباهت به آنچه در اشکودا انیاک Skoda Enyaq Coupe iV و فولکس واگن Volkswagen ID.5 یافت می شود. در حالی که اولین خودرو از نوعی موتور احتراقی برخوردار است، ما انتظار داریم این خودرو کاملاً الکتریکی باشد، تقریباً با سریع‌ترین تنظیم موتور دوگانه ۲۹۵ اسب بخاری ID.5 که در ادامه گریفیث گفت: «می‌توانم به شما بگویم که آنها در بخش‌هایی خواهند بود که در حال رشد هستند».

مطالعه بیشتر  خودرو خبر: ضررهای آمریکای شمالی و اروپا به خاطر کمبود قطعات و تراشه ها

او ادامه داد. «مفاهیم شوت بریک، اسپرت بک و انواع چیزهایی که امکان پذیر است، وجود دارد. اما من فکر می کنم که این دو خودرو، از دید کوپرا، باید اضافه شوند، نه جایگزین! هنوز جا، برای خودروهای بیشتر وجود دارد.» با این حال، گریفیث اعتراف کرد که برای امضای خودروها، «باید برای Cupra و همچنین گروه فولکس واگن منطقی باشد».

در ماه‌های آینده بیشتر در مورد این دو مدل خواهیم آموخت و برنامه‌هایی برای رویداد Cupra از قبل برای تابستان آماده شده است. حداقل یکی از این خودروها قرار است امسال معرفی شود و دیگری برای سال ۲۰۲۳ که رونمایی خواهد شد.

گل سرسبد Cupra Tavascan یک شاسی بلند بزرگ و خالص الکتریکی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و یک BEV کوچکتر در سطح پایه مبتنی بر Urban Rebel که در سال بعد عرضه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبرهای جدید از خودرو کمبود قطعات گریبان گیر کمپانی تسلا نیز شد!

mortazavi

نقص جدی، سرقت راحت در خودروهای کمپانی تسلا

mortazavi

بروز ترین خبر خودرو خارجی | ورود آئودی به F1 در سال ۲۰۲۶

mortazavi

نظر دهید.