مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر خودرویی: روسیه: خودروهای ایرانی را قبول نداریم!

خبر خودرویی: روسیه: خودروهای ایرانی را قبول نداریم! به گفته وزارت صنایع و بازرگانی روسیه اعلام شده است که واردات خودرو از ایران امکان پذیر نیست و هیچ گونه درخواستی هم در این باره دریافت نشده است. براساس گزارش خبری از روسیا الیوم، روابط عمومی وزارت صنایع و بازرگانی روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاران تاکید کرده اند که یکی از شرط های اصلی واردات خودرو از هر کشوری از جمله ایران این است که خودروها باید مورد تایید وزارت صنایع باشند و تاکنون خودروهای تولید شده ایران از این تایید برخوردار نبوده اند که این وزارتخانه اضافه کرده است، هیچ گونه درخواستی برای تایید خودروهای ایرانی دریافت نکرده است. 

خبر خودرو امروز ۲۶ام | روسیه: خودروهای ایرانی را قبول نداریم!

به گفته وزارت صنایع و بازرگانی روسیه اعلام شده است که واردات خودرو از ایران امکان پذیر نیست و هیچ گونه درخواستی هم در این باره دریافت نشده است. براساس گزارش خبری از روسیا الیوم، روابط عمومی وزارت صنایع و بازرگانی روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاران تاکید کرده اند که یکی از شرط های اصلی واردات خودرو از هر کشوری از جمله ایران این است که خودروها باید مورد تایید وزارت صنایع باشند و تاکنون خودروهای تولید شده ایران از این تایید برخوردار نبوده اند که این وزارتخانه اضافه کرده است، هیچ گونه درخواستی برای تایید خودروهای ایرانی دریافت نکرده است.

تا قبل از این نیز، الکسی ددوف سفیر روسیه در تهران گفته بود که گروه خودروسازی ایران خودرو قرار است تا پایان ماه مارس ۲ هزار دستگاه خودرو به روسیه صادر کند که علاوه براین، شرکت سایپا هم در حال مذاکره برای صادرات ۲۰ هزار دستگاه خودرو به روسیه می باشد.

خبر مرتبط: اما با این که بسیاری از استانداردهای تولید خودرو در کشور رعایت نمی شود و حتی برخی از کشورها خودروهای ما را تایید نمی کنند، سودهای میلیاردی که نصیب جیب خودروسازان می شود جای تعجب دارد چرا که هنوز هم با اعمال روش قرعه کشی خودرویی بسیاری از افرادمجبور هستند در این طرح ها شرکت کنند و ماهها منتظر خودروی درخواستی خود باشند، نمونه اخیری که گروه خودروسازی ایران خودرو ارائه کرده باعث شده که جیب این خودروساز پر رونق شود، جزئیات بیشتر را بخوانید….

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اخبار تازه خودرو | 700.000 نیسان روگ به دلیل خطر آتش سوزی داشبورد فراخوانده شدند!

مطالب مرتبط

معرفی کانسپتی جدید از جنسیس Genesis X

mortazavi

فراخوان هیوندای آیونیک ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به دلیل خطر آتش سوزی در صندلی های عقب

mortazavi

قطعی شدن فروش قسمتی از سهام “رنو” در “بنز”

mortazavi

نظر دهید.