مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

در خبر خودروهای خارجی | شورولت در حال کار بر روی یک وانت پیکاپ است!

در خبر خودروهای خارجی | شورولت در حال کار بر روی یک وانت پیکاپ است! شورولت در حال کار بر روی وانت پیکاپ است که زودی رونمایی می شود اما در تصاویر

در خبر خودروهای خارجی | شورولت در حال کار بر روی یک وانت پیکاپ است!

شورولت در حال کار بر روی وانت پیکاپ است که زودی رونمایی می شود اما در تصاویر مشاهده شده اولیه چندان اطلاعات دقیقی را نمیتوانیم در مورد ظاهر این مدل ببینیم. جنرال موتورز اساساً به استراتژی سه پیکاپ (سایز متوسط، فول سایز و سنگین) اعتقاد داشت زیرا فورد بازار سایز متوسط ​​را رها کرد تا بر پیکاپ های سنگین و سایز کامل تمرکز کند. با گذشت زمان، فورد به بازار سایز متوسط ​​(با رنجر در سال ۲۰۱۹) بازگشت و سپس با ارائه پیکاپ چهارم، ماوریک ۲۰۲۲، مینی کامیون امروزی، قدمی فراتر گذاشت. استراتژی چهار نسخه از مدل های مختلف پیکاپ فورد ما را وادار می کند که جنرال موتورز به همین ترتیب استراتژی چهار نسخه از این مدل های پیکاپ را داشته باشد.

در نسخه جدید از پیکاپ هایی که رونمایی شده است، نسخه جدیدی با پوشش غیر قابل مشاهده دیده می شود که نمی دانیم چه طراحی ظاهری دارد و یا مشخصات دقیق فنی آن را  نمیدانیم اما نام آن شورولت مونتانا است. نسل سوم جدید شورولت مونتانا ۲۰۲۳، عضو بعدی خانواده خودروهای جهانی شورلت، در آمریکای جنوبی در کارخانه GM سائو کائتانو دو سول، در کنار Chevy Tracker، کراس اووری که ظاهراً بر اساس آن ساخته شده، تولید خواهد شد. Chevy تأیید می کند که مونتانای جدید در مراحل نهایی توسعه است و به زودی به بازار خودرو وارد می شود.

براساس برخی مشخصات اعلام شده، این نسخه احتمالا یک موتور توربوشارژ دارد و بر خلاف نسل اول مونتانا مبتنی بر اوپل کورسا (۲۰۰۳-۲۰۱۰) و نسل دوم مونتانا مبتنی بر شورولت چابک (۲۰۱۱-۲۰۲۱)، مدل جدید یک کابین همراه با چهار درب خواهد بود. از ظاهر آن DRL‌های باریک، جلو پنجره و طراحی دماغه خودرو بیشتر شبیه به رندرهای کلرادو و بلیزر باشد.

مطالعه بیشتر  خبر خودرو جدید | هیوندای برای همیشه تولید موتورهای احتراق داخلی را متوقف میکند!

شورولت مونتانا ممکن است به خیلی از کشورها برای فروش وارد نشود و بعید است که این خودروساز برای فروش آن بخواهد چراغ سبزی نشان دهد. اما هنوز هم ادعای دقیقی در این مورد وجود ندارد و ممکن است تصمیمات جدیدی در این حوزه گرفته شود که تا قطعی شدن حضور این مدل در بازار خودرو باید منتظر بمانیم.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر از خودروسازان خارجی | نسخه الکتریکی و ارتقا یافته جک آیون ۲۰۲۱ (Gac Aion)

mortazavi

اخبار خارجی خودرو: لو رفتن عکس های کیا سید هاچبک مدل ۲۰۲۲

mortazavi

درخواست ۴ خودروساز برای لغو مالیات خودروهای برقی!

mortazavi

نظر دهید.