مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی

خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی خودروساز بزرگ خودروهای برقی تسلا، کانکتور شارژ سفارشی و طراحی ورودی را برای سایر OEM ها

خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی

خودروساز بزرگ خودروهای برقی تسلا، کانکتور شارژ سفارشی و طراحی ورودی را برای سایر OEM ها نصب می کند. با بیش از یک دهه استفاده، تسلا و سیستم های شارژ آن ثابت کرده اند که قابل اعتمادتر از خودروهای واقعی خود هستند. این حداقل بخشی از اقدامات این خودروساز است که کمترین شکایت را در مورد آن می شنویم. در اصل بهتر است بگوییم که این مدل شارژرهای تسلا بهتر از رقبای آن هستند.

نه اولین بار در سال ۲۰۱۴، تمام پتنت‌های فعلی و نسل آینده ای که تسلا برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی خود به آن‌ها تکیه کرده بود، نصب شدند و این ایده کمک به تولیدکنندگان برای تسریع ورود خود به بازار خودروهای برقی بود. اما این روزها که تسلا به پیشرفت های بیشتری در زمینه تولید خودروهای برقی و شارژرهای آنها رسیده است، ثبت اختراع این مدل ها را برای خود انجام داده و ضمن اینکه این مدل شارژها را با اخرین فناوری ها و به دنبال نسخه های قبلی انجام داده است.

در نهایت، تسلا به دنبال این است که این استاندارد تولید شارژرها را توسط سازمان‌های استانداردی که در آمریکای شمالی فعالیت می‌کنند، عملی کند تا این استاندارد را به‌جای استاندارد تسلا، عمومی کند. البته این نکته نیز لازم است بیان شود که تمامی برندهای خودرویی تسلا با این مدل جدید شارژرها سازگاری کامل دارد.

اولین مورد این است که شارژر NACS یک محصول کاملاً اثبات شده است که بیش از ۱۰ سال توسط تسلا استفاده شده است. این اتصالی است که مقاومت بسیار بالایی دارد و قادر به استفاده از ۱۰۰۰ ولت و ۹۰۰ آمپر DC بدون خنک کننده مایع برای نرخ شارژ ۹۰۰ کیلووات است.

مطالعه بیشتر  فیس لیفت نیسان پاترول

NACS دارای سنسورهای دما برای نظارت بر دمای کابل و پورت شارژ است و از فرستنده فرکانس فوق‌العاده (UHF) برای باز کردن درگاه‌های شارژ در خودروهای برقی استفاده می‌کند. مورد دیگر این است که تعداد اتصالات NACS بیش از ۶۰ درصد از اتصالات J1772-CCS به لطف شبکه سوپرشارژر تسلا بیشتر است. اما تا زمان عمومی شدن این مدل شارژرها ممکن است زمان زیادی طول بکشد که باید ببینیم این مدل شارژرها با قوانین جدید ایالات متحده سازگاری دارند یا خیر!؟
برای باخبر شدن از گزارشات جدید خودرویی در ایران و جهان می توانید از طریق همین صفحه دسترسی های متفاوتی داشته باشید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تازه ترین اخبار از خودروسازان | اقدام ولوو برای تولید باتری پایدار!

mortazavi

خودروسازان خارجی: مدل جدید لکسوس NX 2022

mortazavi

کادیلاک CT4 مدل ۲۰۲۰

سجاد ناجی

نظر دهید.