مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فراری خبر جدید خودرویی خود را با کانسپت Vision GT اعلام کرد….

فراری خبر جدید خودرویی خود را با کانسپت Vision GT اعلام کرد...خودروساز بزرگ و معروف دنیا از مدل کانسپت خود با نام فراری Vision GT خبر داد که قرار است...

فراری خبر جدید خودرویی خود را با کانسپت Vision GT اعلام کرد…

خودروساز بزرگ و معروف دنیا از مدل کانسپت خود با نام فراری Vision GT خبر داد که قرار است در ۲۷ نوامبر رونمایی شود و در Gran Turismo 7 قرار خواهد گرفت. کانسپت جدید فراری قرار است به زودی وارد بازار خودرو شده است و قبل از نمایش جهانی در رقابت های مسابقه ای Gran Turismo، به اشتراک گذاشته شده است. این خودرو Vision GT نام دارد. البته باید ذکر شود که نام ویژن GT در دهه گذشته بسیاری از خودروهای کانسپت گرن توریسمو را با مرسدس بنز AMG Vision GT، BMW Vision GT ،Toyota FT-1 Vision GT، MINI Clubman Vision GT و برای بسیاری از مدل های دیگر به کار گرفته شده است.

خودروسازی فراری هنوز اطلاعات دقیقی از این کانسپت ارائه نکرده و اشاره ای به اینکه مشخصات فنی فراری Vision GT چه مواردی هستند، نیز نداشته است. اما در پس تیزر تبلیغاتی از این مدل تنها به این موضوع بسنده کرده که یک شگفتی بزرگ در راه است و ویدئو  با یک امضا چراغ جلوی خودرو را نشان می دهد.

فراری ۲۹۶ GT3 مدل ۲۰۲۳

اما حدسیاتی که درباره این مدل می توانیم داشته باشیم این است، این خودرو یک مدل کم شیب است و احتمال می رود که یک مدل برقی باشد که در آینده به تولید نهایی خواهد رسید. Gran Turismo تولد ۲۵ سالگی خود را در دسامبر امسال جشن می گیرد و به عنوان بخشی از جشن اولیه فراری ویژن GT در فینال جام ملت های سری جهانی GT در موناکو عرضه می شود.

مطالعه بیشتر  مجهز شدن خودروهای تسلا به فناوری ارتقا یافته H.E.L.P!

سری بازی های ویدئویی که در آن می توانید با مدل های بسیار جذابی تجربه و لذت یک رانندگی واقعی را داشته باشید بسیار موفق بوده اند و احتمالا این مدل نیز بتواند شکل واقعی خود را در دنیای امروزی نشان دهد و لذت رانندگی را دوچندان کند، به هر حال باید منتظر بمانیم که آیا این مدل می تواند در آینده به خط تولید وارد شود یا تنها در بازی های ویدئویی آن را می توانیم ببینیم….

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر جدید خودروهای خارجی | عجیب ترین مجموعه ماشین ها در دنیا

mortazavi

آشنایی با Dodge Charger Daytona SRT

mortazavi

مشخصات خودروی جدید جک T8 برقی

mortazavi

نظر دهید.