مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

سرمایه گذاری ۳٫۶ میلیارد تسلا برای تولید گیگافکتوری

خبری از خودروسازان دنیا | سرمایه گذاری 3.6 میلیارد تسلا برای تولید گیگافکتوری در جدیدترین آمار و گزارشات خبری از خودروسازان دنیا به این موضوع می پردازیم که

خبری از خودروسازان دنیا | سرمایه گذاری ۳٫۶ میلیارد تسلا برای تولید گیگافکتوری

در جدیدترین آمار و گزارشات خبری از خودروسازان دنیا به این موضوع می پردازیم که تسلا ۳٫۶ میلیارد دلار برای فاز دوم تولید Gigafactory نوادا سرمایه گذاری می کند. کل فاز دوم Gigafactory نوادا نزدیک به ۱۰۰۰ گیگاوات ساعت در سال تولید ۴۶۸۰ را پمپاژ می کند و Semi جدید را در ظرفیتی با حجم بالا می سازد. زمانی که تسلا و ایلان ماسک برای اولین بار در اسپارکس، نوادا شروع به کار کردند، ایده “گیگافکتوری” فقط یک کلمه کلیدی بود که توسط ماسک ایجاد شد. اکنون، با توجه به حجم سلول‌های باتری مورد نیاز برای تولید تمام وسایل نقلیه تسلا، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی انرژی و نیمه جدید، Gigafactory Nevada آماده گسترش و ورود به فاز دوم خود پس از تنها یک دهه فعالیت است.

ایلان ماسک کار خود را با کارمندان Gigafactory نوادا از زمان افتتاح رسمی آن در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. ماسک گفت: این کارخانه تاثیر زیادی در انتقال جهان به انرژی پایدار داشته است، و این چیزی است که شما باید به آن افتخار کنید. و من فوق العاده به شما افتخار می کنم که این کار را انجام می دهید. سپس تسلا ویدئویی در مورد انتقال گیگا نوادا از زمین بایر در سال ۲۰۱۴ به یک مرکز کاملاً کاربردی به شکل امروزی نشان داد.

طبق گفته تسلا، گیگا نوادا همچنان بزرگترین کارخانه باتری در ایالات متحده است که بیش از ۳۷ گیگاوات ساعت در سال (یا حدود ۷٫۳ میلیارد سلول باتری پاناسونیک) تولید می کند. همه اینها نتیجه ۶٫۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری بر روی یک تأسیسات ۵٫۴ میلیون فوت مربعی (در مجموع ۳۲۰۰ هکتار) با ۱۱۰۰۰ کارمند است که از ایالت نوادا آمده اند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش توییتر به ایلان ماسک خوب اما برای سهامداران تسلا بد!!!!

مطالب مرتبط

خبر خودرو روز | خودروسازی تویوتا بزرگترین کمپانی در سال ۲۰۲۱

mortazavi

افت فروش خودروسازان ژاپنی

سردبیر

اخبار خارجی خودرو: معرفی نسخه جدید مزدا۶ مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.