مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

آیا صاحب جدید توئیتر، خرید خودروهایش هم افزایش پیدا کرده است؟

آیا صاحب جدید توئیتر، خرید خودروهایش هم افزایش پیدا کرده است؟ خریداران خودروهای این خودروساز نیز بالا رفته اند. در ادامه خبرهای جدید خودروهای خارجی

خبرهای جدید خودروهای خارجی  | آیا صاحب جدید توئیتر، خرید خودروهایش هم افزایش پیدا کرده است؟

آیا خرید توئیتر باعث شده که خودروهای ایلان ماسک نیز با افزایش فروش رو به رو شوند یا خیر!؟ از زمانیکه توئیتر به مالکیت ایلان ماسک در آمده است، خریداران خودروهای این خودروساز نیز بالا رفته اند. در ادامه خبرهای جدید خودروهای خارجی به جزئیات بیشتری از این موضوع خواهیم پرداخت.

به جرات می توان گفت که افراد بیشتری می دانند که در حال حاضر مدیرعامل تسلا کیست تا اینکه بگویند چه کسی جنرال موتورز، فورد، تویوتا، فولکس واگن یا هیوندای را اداره می کند؟! ایلان ماسک ممکن است صاحب شرکت‌های زیادی باشد، اما این تسلا است که او را به یک نام آشنا تبدیل کرده است.  حتما این موضوع را شنیده اید که مدت زمانی ست این کمپانی و این خودروساز با تورم دست و پنجه نرم می کند و با کاهش فروش خودروهای خود چالش هایی را نیز تجربه کرده است اما در واقعیت هم همینطور است؟

ماسک پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر، کنترل این غول رسانه‌های اجتماعی را به دست گرفت و اخیرا نیز یک سری اقدامات حاشیه دار انجام داده است که به عنوان مثال می توان به برگرداندن حساب های مسدود شده اشاره کرد و از آزادی بیان نیز صحبت کرد که حواشی زیادی به دنبال داشت و تقریبا افراد زیادی خواستار این شده اند که ایلان ماسک از این سمت کناره گیری کند.

قیمت سهام تسلا تاکنون ۵۵ درصد در سال جاری کاهش پیدا کرده و درست بعد از خرید توئیتر دوباره این خودروساز خارجی به رشد خود کمک زیادی کرده است. اما تنها خرید توئیتر نمی تواند بر روی صعود فروش خودروهای ایلان ماسک کمک کند! آیا خرید توئیتر باعث شده که به برند تسلا آسیبی وارد شود یا خیر؟ بسیاری از افراد در توئیتر اخطارهایی به ایلان ماسک داشته اند و خواستار این بودند که او خطاهای خود را قبل از اینکه دیر شود، ببیند و متوجه شود که برخی دیدگاه های سیاسی که این خودروساز دارد شاید به ضررش باشد تا اینکه به فروش بیشتر محصولاتش و محبوبیت او اضافه کند.

مطالعه بیشتر  مرسدس جدید بی سر و صدا آمد تا بهترین مدل الکتریکی با برد بالای خود را نمایش دهد!

تسلا به طور کلی تحولی عظیمی در خودروها ایجاد کرد و با به روی کار امدن اولین مدل خودروهای برقی او، بسیاری از شرکت های دیگر مانند:  آئودی، بی‌ام‌و، کادیلاک، شورولت، فورد، جنسیس، جی‌ام‌سی، هیوندای، جگوار، کیا، لکسوس، لوسید، مرسدس بنز، نیسان، پولستار، پورشه، ریوین، سوبارو، تویوتا، فولکس واگن و ولوو همگی مدل های برقی زیادی ارائه کرده اند که باید گفت رقابت در برقی شدن خودروها و ارائه بهترین مدل بسیار افزایش پیدا کرده است. اما ایا همه این خودروسازان نیز از سیاست های خاص خودشان برای به دست گرفتن بازار استفاده می کنند و حواشی زیادی دارند یا خیر!؟

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروساز خارجی از راه نرسیده دچار ورشکستی شد!

mortazavi

اخبار بازار خودرو خارجی | پیش نمایشی از مازراتی MC20 مدل ۲۰۲۲

mortazavi

علت شک و تردید خریداران برای خرید خودروهای برقی

mortazavi

نظر دهید.