مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

حاشیه های خودروسازان خارجی | انصراف لینکلن از تولید خودروهای الکتریکی

حاشیه های خودروسازان خارجی | انصراف لینکلن از تولید خودروهای الکتریکی بیش از یک سوم از نمایندگی های لینکلن به آینده الکتریکی این برند نه گفتند و دلیل آن

حاشیه های خودروسازان خارجی | انصراف لینکلن از تولید خودروهای الکتریکی

بیش از یک سوم از نمایندگی های لینکلن به آینده الکتریکی این برند نه گفتند و دلیل آن هم هزینه سرمایه گذاری تا ۹۰۰۰۰۰ دلار می باشد که برخی از فروشندگان لینکلن را از تعهد به فروش خودروهای برقی ترسانده است. به گزارش ۲۲ شرقی در سری اخبارهای خارجی روز دنیا ادامه این خبر را می خوانید….

بیش از یک سوم نمایندگی های لینکلن ایالات متحده از طرح صدور گواهینامه برای فروش خودروهای الکتریکی به عنوان بخشی از تغییر خودروهای الکتریکی این برند لوکس انصراف داده اند.

لینکلن در اکتبر ۲۰۲۲ به دنبال شرکت فورد، به فروشندگان خود گفت که در ارتقاء برای فروش خودروهای برقی یا وثیقه از برند سرمایه گذاری کنند.  لینکلن اکنون می گوید ۳۵۶ از حدود ۶۰۰ فروشنده آن، که حدود ۸۸ درصد از حجم فروش آن را تشکیل می دهند، به این آینده الکتریکی متعهد شده اند.

بر اساس این گزارش، از میان آن نمایندگی‌هایی که آماده ورود به خودروهای الکتریکی هستند، حدود ۹۰ درصد در ۱۳۰ بازار لوکس برتر کشور هستند. هر فروشنده باید حدود ۹۰۰۰۰۰ دلار برای شارژ تجهیزات، از جمله شارژرهای سریع DC و هفت شارژر AC 240 ولتی سطح ۲ و سایر هزینه‌ها مانند آموزش هزینه کند. نمایندگی های خارج از این گروه باید ۵۰۰۰۰۰ دلار برای یک شارژر سریع DC و چهار دستگاه سطح ۲ هزینه کنند.

۵۹ درصد از نمایندگی‌های لینکلن که در این سرمایه‌گذاری‌ها شرکت کرده‌اند، کمتر از دو سوم نمایندگی‌های فورد است که در برنامه خودروهای الکتریکی آن برند شرکت کرده‌اند. همچنین این خودروساز خارجی اشاره کرد که نمایندگی های لینکلن که دارای امتیازات فورد نیز هستند باید در هر دو برنامه برای فروش خودروهای برقی برای هر دو برند سرمایه گذاری کنند.

مطالعه بیشتر  به گفته Ralph Nader: نرم افزار خودران تسلا = قتل عمد!

پاسخ نمایندگی های لینکلن شبیه به رقیب کادیلاک است که برای تغییر خودروهای الکتریکی نیز در نظر گرفته شده است. جنرال موتورز خریدهایی را به نمایندگی های کادیلاک (و نمایندگی های بیوک) پیشنهاد داد که با طرح EV آن موافقت نکردند که همچنین به سرمایه گذاری در تجهیزات شارژ نیاز دارد. حدود یک سوم از نمایندگی‌های کادیلاک به جای فروش خودروهای برقی، خرید را انتخاب کردند. جنرال موتورز می‌خواهد کادیلاک و بیوک تا پایان دهه تمام الکتریکی شوند.

هر دو فورد و لینکلن در حال ثبت نام در نمایندگی های فروش خودروهای برقی برای دوره های خاص هستند. اولین دوره ثبت نام لینکلن تا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ ادامه داشت. فروشندگانی که ثبت نام نکرده اند تا زمانی که دوره دوم ثبت نام در سال ۲۰۲۶ باز شود فرصتی برای بازگشت به برند لینکلن نخواهند داشت.

لینکلن در حال حاضر هیچ خودروی برقی نمی فروشد، اما قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ سه خودروی برقی را به بازار عرضه کند، چهارمین خودرو را تا سال ۲۰۲۶ به آن اضافه کند و خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰ نزدیک به ۹۰ درصد از حجم فروش خود را در آمریکای شمالی تشکیل خواهند داد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار خارجی خودرو | سریعترین خودروهای پلیس در دنیا!!!

mortazavi

اخبار خارجی خودرو: معرفی خودروی ایتالیایی با نام “Estrema Fulminea”

mortazavi

اقدامات جالب خودروسازان خارجی | محصول جدید بنز با استفاده از قارچ و مواد بازیافتی!

mortazavi

نظر دهید.