مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار تازه از خودروسازان جهان | جریمه سنگین برای خودروسازی تسلا !!!

اخبار تازه از خودروسازان جهان | جریمه سنگین برای خودروسازی تسلا !!! جریمه برای کمپانی تسلا | اغراق زیاد تسلا در مورد باتری ها |

اخبار تازه از خودروسازان جهان | جریمه سنگین برای خودروسازی تسلا !!! جریمه برای کمپانی تسلا | اغراق زیاد تسلا در مورد باتری ها |

کمیسیون تجارت کره جنوبی تصمیم گرفته است تا خودروسازی تسلا را به خاطر باتری هایی که در خودروهای برقی خود قرار گذاشته است، جریمه کند، به این خاطر که این کمپانی اغراق بیش از اندازه ای برای مدل باتری های خود داشته است و انرژی آن برخلاف آنچه تصور می شد کمتر است.

به گفته این کمیسیون کمپانی تسلا مشخصات باتری های خود را بسیار بیشتر از آنچه که واقعا عملکرد دارند، نشان داده است. این مجموعه نظارتی گفته است که برخی خودروهایی که انتظار می رفت مسافت مدنظر را بدون تمام شدن باتری طی کنند، نتوانسته اجرا کند و به خاطر برچسبی که خلاف واقعیت بوده بر روی باتری ها ثبت شده است، باید جریمه بپردازد.

خبر جدید خودرو از تسلا: ایلان ماسک کمک ۵٫۷ میلیاردی خود را به یک خیریه اهدا کرد!

طی صحبتی که یکی از مدیران با خبرگزاری رویترز داشت گفت: قصد ما این است که یک جلسه عمومی برای بررسی و تعیین میزان خلاف این خودروسازی را برگزار کنیم تا تحریم هایی برای فروش بر علیه تسلا نیز اعمال شود.

براساس ادعای این شرکت، تسلا ۳ با یک بار شارژ شدن ادعا شده است که می تواند ۵۲۸ کیلومتر یعنی ۳۲۸مایل را طی کند، اما این کمیسیون معتقد است که اگر احیانا دما به زیر صفر برسد، محدوده مسافت این مدل کمتر می شود!

جریمه ای که این نهاد نظارتی در نظرگرفته است همچنین برای عدم بازپرداخت سپرده ها می باشد که به مشتریان با خرید آنلاین انجام شده و قبل از ثبت نهایی سفارش خود را لغو کرده اند!

مطالعه بیشتر  خودروسازان خارجی: تمام شدن محصولات لامبورگینی در سال 2021!!!

خودروسازی تسلا برای مشتریانی که در کره جنوبی هستند، این الزام را قرار داده است که باید مبلغ ۱۰۰ هزار وون برابر با ۸۴ دلار را در ابتدای خرید آنلاین پرداخت کند، اما زمانی که لغو سفارش انجام می شود، برگشت وجه برای مشتریان اتفاق نمی افتد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

سهام تسلا تا سال ۲۰۲۴ فروخته نخواهد شد!

mortazavi

لامبورگینی CTO جدید با تغییرات پیشرانه در راه است….

mortazavi

کانسپت جدید داج چارجر دیتونا الکتریکی

mortazavi

نظر دهید.