مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ | معرفی لکسس جدید در آینده مدل LX, GX, RX

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ | معرفی لکسس جدید در آینده مدل LX و RX

در جدیدترین اخبار خودرو ایران و جهان کمپانی خودروسازی لکسوس قرار است در آینده ای نزدیک تحولات عظیمی را در دنیای تولیدات خود رونمایی و وارد بازار کند. محصولات تولیدی این خودروساز خارجی کاملا جدید و برگرفته از فناوری های به روز شده می باشد، اما تنها گزارشی مبنی بر این اقدام منتشر شده و هنوز جزئیات دقیقی از این محصولات ارائه نکرده است. باید منتظر ماند تا ببینیم این کمپانی آیا در آینده ای نزدیک اشاراتی بیشتری به این مدل خواهد داشت یا خیر؟ همراه باشید با خبر خودرویی امروز تا مختصر جزئیاتی راجع به این گزارش خودرویی ذکر کنیم….

محصولات جدید لکسوس در آینده ای نزدیک…

این خودروساز در حال حاضر بر روی محصولات جدید خود که طراحی متفاوتی دارند، تمرکز کرده است و قرار است تا در سال ۲۰۲۲ سبد محصولات خود را گسترش داده و محصولات بسیار حدیدی را به دنیای خودرو معرفی کند. این محصولات که قرار است در سه مدل دستگاه ارائه شوند تماما به شکل الکتریکی می باشد اما اینطور به نظر می رسد که خودروهای قدیمی دیگر جایی در سبد محصولات این شرکت نخواهند داشت!!

برای این تولید کننده، خودروهای کراس اوور و شاسی بلند از اهمیت بالایی برخوردار هستند و قرار است نسل جدید به احتمال خیلی زیاد با نام RX تولید شود. این کراس اوور قرار است در آمریکا از پلتفرم تویوتا استفاده کند و از یک قوای محرکه بسیار قوی برخوردار است که در این مدل امکانات کابین داخلی ارتقا پیدا خواهند کرد و آپشن های ایمنی بیشتری نیز قرار داده خواهد شد.

خودروهای گران قیمت ۲۰۲۱

همچنین در مقابل نسل جدید LX در سال آینده با یک پلتفرم GA-F تویوتا معرفی خواهد شد و این کراس اوور از قطعات مشترک زیادی با نسل جدید تویوتا لندکروز برخوردار خواهد بود. این خودرو همچنین بر روی کیفیت سواری بهتر و سیستم های ایمنی متنوع است.

مطالعه بیشتر  اعتراض به قیمت بالای برند ایتالیایی، فیات 500e مدل 2024

مدل جدید لکسوس GX از همان پلتفرم GA-F بر روی بدنه استفاده می کند و از نظر دیگر امکانات کاملا جدید و به روز رسانی شده خواهد بود که این لکسوس قویترین قوای محرکه را دارد و کم مصرف نیز می باشد. اما هنوز زمان رونمایی دقیق از این محصولات اعلام نشده است و این طور که به نظر می رسد باید منتظر سورپرایزهای جذابی از این خودروساز خارجی باشیم…

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

فورد به نشانه اعتراض، فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد!

mortazavi

خبرهای خودرو خارجی | سوپر اسپرت برتون ۱۱۰ ساله شد…

mortazavi

خودروسازان خارجی تولید خود را در روسیه به حالت تعلیق درآوردند..

mortazavi

نظر دهید.