مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

جدیدترین خودروهای جهان | رونمایی از خودروی اسپرت برقی ۱۱۶۰-HP Ariel

جدیدترین خودروهای جهان | رونمایی از خودروی اسپرت برقی 1160-HP Ariel که به تازگی رونمایی شده است از طراحی بی نظیر و قدرت فوق العاده ای برخوردار

جدیدترین خودروهای جهان | رونمایی از خودروی اسپرت برقی ۱۱۶۰-HP Ariel 

خودروی اسپرت برقی ۱۱۶۰-HP Ariel که به تازگی رونمایی شده است از طراحی بی نظیر و قدرت فوق العاده ای برخوردار است. آریل، یک خودروساز کوچک بریتانیایی که مسئول خودروهای نمادین اتم و نومد است، روز پنجشنبه از جدیدترین خودروی خود که Hipercar نام دارد، رونمایی کرد. Hipercar یک خودروی اسپورت تمام الکتریکی با پنل‌های داخلی و بدنه بسیار جذاب است.

هایپرکار فقط یک نام هوشمندانه نیست. مخفف عبارت High Performance Carbon Reduction است. شاسی و فریم‌های فرعی آلومینیومی هستند، در حالی که ساختار بدنه از فیبر کربن ساخته شده است.

همچنین از برترین خودروسازان دنیا و جدیدترین خودروهای جهان بخوانید: مرسدس AMG GT3 ادیشن ۵۵ ۲۰۲۲

قدرت در این مدل از یک بسته باتری ۶۲٫۰ کیلووات ساعتی ارائه شده توسط Cosworth تامین می شود که با ۸۰۰ ولت کار می کند. خریداران می توانند دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک را انتخاب کنند و همچنین موتور الکتریکی Equipmake APM با قدرت ۲۹۰ اسب بخار در هر چرخ وجود داشته باشد. مجموع خروجی نسخه چهارچرخ متحرک ۱۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۱۳۲۷ پوند فوت است، در حالی که نسخه محرک عقب دارای ۵۸۱ اسب بخار و ۶۶۴ پوند فوت است.

جذاب ترین قسمت هایپرکار بدنه عجیب و غریب آن نیست، افزایش برد اختیاری آن است. آریل به جای انتخاب یک موتور پیستونی معمولی یا حتی یک موتور چرخشی مانند مزدا، تصمیم گرفت از موتور توربین CatGen Cosworth به عنوان افزایش برد استفاده کند. حدود ۴۷ اسب بخار قدرت تولید می کند و برای شارژ باتری ها در حین حرکت روشن می شود.Hipercar که در اینجا می بینید، اولین نمونه اولیه آریل است که قصد تولید دارد. این کمپانی خودروسازی اعلام نکرده است که قیمت خودرو چقدر است و یا اینکه تحویل آن تا چه زمانی خواهد بود که احتمالا خبرهای جدیدی از این خودروساز را تا اواخر سال خواهیم شنید. جدیدترین اخبار خودروسازان حارجی را می توانید از طریق همین صفحه از کیلومتر ۲۲ شرقی دنبال کنید.

مطالعه بیشتر  رد اعتراض خودروسازان به قیمت ها!

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فراخوانی نزدیک به ۵۰٫۰۰۰ فورد موستانگ مک ایی به دلیل افت برق!

mortazavi

علاقه افراد به خودروهای خودران کم شده است!

mortazavi

مشخصات خودروی جدید جک T8 برقی

mortazavi

نظر دهید.