مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا!

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا! جدیدترین خبر ماشینی امروز تسلا در جدیدترین گزارشات خود از صدها مکان جدید برای سوپرشارژرهای خودروهای برقی رونمای

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا! جدیدترین خبر ماشینی امروز 

تسلا در جدیدترین گزارشات خود از صدها مکان جدید برای سوپرشارژرهای خودروهای برقی رونمایی کرد و تجهیزات شارز سریع EV را آماده کرده تا نیاز افراد بیشتری را فراهم کند. هنوز به طور دقیق آدرس دقیق این سوپرشارژها مشخص نشده است و در این بازه زمانی وب سایت رسمی تسلا، بیشتر از ۳۴۰ مکان جددی سوپرشارژ را در ایالات متحده و کشورهای دیگر اعلام کرده است.

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا! جدیدترین خبر ماشینی امروز تسلا در جدیدترین گزارشات خود از صدها مکان جدید برای سوپرشارژرهای خودروهای برقی رونمای
جدیدترین خبر ماشینی امروز

با توجه به اینکه افزایش تقاضا برای خودروهای برقی بسیار زیادتر از قبل شده است و شرکت تسلا نیز با گام هایی که در این مسیر برداشته، طبیعتا مکان های جدیدی نیز برای شارژ خودروهای برقی در نظر گرفته می شود و ضمن به اینکه گسترش سوپرشارژر فقط برای درایورهای Model S و Model Y نیست.چرا که تسلا سال گذشته یک برنامه آزمایشی سوپرشارژر غیر تسلا را در اروپا آغاز کرد که هنوز در ایالات متحده موجود نیست!

اخبار خارجی ماشین ایران و جهان: آمریکا در آینده ای نزدیک قرار است فعالیت خودروهای گازسوز را ممنوع کند و این کار را با هدف کمک به حفظ محیط زیست انجام خواهد داد.

تسلا در حال آماده شدن برای اضافه کردن تقریباً ۳۵۰ ایستگاه سوپرشارژر در ایالات متحده و ده ها مورد دیگر در سراسر جهان است. این شرکت هیچ اطلاعیه رسمی در مورد برنامه خود نداده است. تسلا پیش از این نیز برخی آدرس های خاص را از سایت خود حذف کرده است و مجددا این لیست مکان ها را اضافه کرده که تقریبا ۳۴۲ مکان جدید است و در برخی مناطق مانند: دوتان، آلاباما، و لاگرانژویل، نیویورک است که تا قبل از این نیز تسلا بیش از ۳۵۰۰۰ واحد سوپرشارژر را در این مناطق و سراسر جهان قرار داده بود که در حال کار کردن هستند.

مطالعه بیشتر  بررسی مشخصات ون وانا از ایران خودرو دیزل

در دسترس قرار دادن ایستگاه های شارژ تسلا برای برندهای دیگر

گسترش ایستگاه سوپرشارژر می تواند اطلاعات مهمی برای رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی که خودرویی از برند تسلا ندارند، باشد. از زمانی که اولین سوپرشارژرها در سال ۲۰۱۲ نصب شدند، این ایستگاه‌ها تنها به طور رسمی با خودروهای الکتریکی تسلا کار می‌کردند، زیرا آنها یک کانکتور اختصاصی داشتند. این شرکت با افزودن یک کانکتور استاندارد CCS به تعداد کمی از واحدها در اروپا، اولین گام ها را نسبت به سال گذشته برداشت. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک گفته است که شبکه سوپرشارژر برای سایر خودروسازان باز خواهد شد و تسلا برنامه آزمایشی سوپرشارژر غیر تسلا خود را در نوامبر ۲۰۲۱ راه اندازی کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر داغ خودرو : کیا نیرو ۲۰۲۳ با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شود

mortazavi

آمریکایی ها از کدام خودروها راضی هستند؟

Sajjad Amanian

تازه های خودرو | ۱۰ خودروی برقی با بُرد طولانی

mortazavi

نظر دهید.