مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ممنوعیت استفاده از خودروهای گازسوز در آمریکا در آینده!

ممنوعیت استفاده از خودروهای گازسوز در آمریکا در آینده! جدیدترین خبر خودرو امروز ایالت متحده در جدیدترین گزارشات خود اعلام کرده که خودروها، پیکاپ ها و کامیون

ممنوعیت استفاده از خودروهای گازسوز در آمریکا در آینده! جدیدترین خبر خودرو امروز 

ایالت متحده در جدیدترین گزارشات خود اعلام کرده که خودروها، پیکاپ ها و کامیون های جدید را که به شکل گازسوز هستند، ممنوعیت استفاده از آنها اعمال شود و این موضوع قرار است تا سال ۲۰۳۵ به شکل قانونی اعمال شده و برای حفظ محیط زیست اقدامات جدیدی انجام شود. به دنبال تلاش‌های کالیفرنیا و واشنگتن، ایالت نیویورک طرحی را برای حذف تدریجی خودروها و کامیون‌های سبک با موتورهای گازی و دیزلی تا سال ۲۰۳۵ تصویب کرد. نیویورک در حال اجرای اهداف موقت برای رسیدن به هدف فروش فقط ZEV با هدف ۳۵ درصدی تا سال ۲۰۲۶ است.
ایالت نیویورک به واشنگتن و کالیفرنیا پیوسته است تا تلاش هایی را انجام دهد که فروش خودروهای جدید گازسوز و موتور دیزلی و کامیون های سبک را در سال های آینده متوقف می کند. کتی هوچول، فرماندار نیویورک به وزارت امور خارجه حفاظت از محیط زیست دستور داد تا اقداماتی را انجام دهد که به تدریج فروش خودروهای موتور احتراق داخلی جدید را تا سال ۲۰۳۵ با تعدادی هدف موقت از هم اکنون تا سال مورد نظر متوقف کند.

ابتکار فرماندار اساساً به یک سازمان اداری ایالتی دستور می دهد تا قوانینی را از طریق رویه های وضع قوانین اتخاذ کند، مشابه تلاشی که اولین بار توسط گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا دو سال پیش اعلام شد. با این حال، این تصویب کالیفرنیا از Advanced Clean Cars II در ماه گذشته بود که در را به روی ایالت نیویورک برای اتخاذ همین هدف باز کرد.

مطالعه بیشتر  بنتلی مولینر برقی تحویل تا سال 2025

طبق این طرح، قوانین مستلزم آن است که ۳۵ درصد از فروش خودروهای سبک در ایالت تا سال ۲۰۲۶ مربوط به خودروهایی با آلایندگی صفر باشد که این موارد مشابه اهداف موقت کالیفرنیا که توسط CARB اعلام شده است و تا سال ۲۰۳۰ تا ۶۸ درصد افزایش یابد. تا سال ۲۰۳۵، ۱۰۰ درصد خودروها از فروش خودروهای سبک اجباری به ZEV خواهد بود.

تا سال ۲۰۲۶، ایالت متحده در حال سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلار در خودروهای بدون آلایندگی است که شامل برنامه های تخفیف خرید می شود، از جمله تخفیف در محل فروش که می تواند تا ۲۰۰۰ دلار از قیمت خرید خودروی بدون آلایندگی توسط خریداران خصوصی در داخل کشور کاهش دهد.

با این حال، طرحی که نیویورک اعلام کرده است بسیار محافظه کارانه تر از ایالت واشنگتن است و در تلاش هستند تا فروش خودروهای موتور احتراق داخلی و کامیون های سبک را تا سال ۲۰۲۳۰ متوقف کنند.

در حالی که برنامه ریزی شده ایالت نیویورک در سال ۲۰۳۵ ممکن است کمی دور به نظر برسد و تا حدی نیز قابل قبول است، اما هدف در حال حاضر برای ۳۵ درصد از این موارد باشد که می تواند تا سال ۲۰۲۶ عملی شود.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تصاویری جدید از رنو مگان الکتریکی E

mortazavi

آمادگی پورشه ۹۶۳ LMDh برای مسابقات اتومبیلرانی!

mortazavi

نقص جدی، سرقت راحت در خودروهای کمپانی تسلا

mortazavi

نظر دهید.