مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

حضور همیلتون در فیلم جدید تام کروز به نام Top Gun!

حضور همیلتون در فیلم جدید تام کروز به نام Top Gun! راننده فرمول یک از تیم مرسدس قرار است در فیلم جدیدی با نام Top Gun حضور پیدا کند جدیدترین خبرهای فرمول 1

حضور همیلتون در فیلم جدید تام کروز به نام Top Gun! جدیدترین خبرهای فرمول ۱ در سال ۲۰۲۲

لوئیس همیلتون راننده فرمول ۱ از تیم مرسدس قرار است در فیلم جدیدی با نام Top Gun حضور پیدا کند و در مورد حضور خود جزئیاتی ارائه کرده است، همیلتون اشاره کرده که در فیلم پرفروش تام کروز نقش کوتاهی را ایفا خواهد کرد و البته باید این موضوع را نیز ذکر کرد که این فیلم به دلیل مشکلات فیلمبرداری و بیماری کووید ۱۹ به تعویق افتاد که اکنون با برنامه های فرمول یک و رقابت های این راننده همسو شده است و باز هم ممکن است تاخیر در نمایش رسمی داشته باشد.

این فیلم دنباله فیلم اصلی Top Gun است که در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و بیشتر از ۱٫۳ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی به فروش رسیده است که تام کروز در این فیلم نقش کاپیتان پیت حضور یافته است.

همچنین نقش لوئیس همیلتون نیز در این فیلم یک خلبان جنگنده است که هنرنمایی میکند، این راننده در یک مصاحبه گفت:

من با تام کروز رابطه صمیمانه و قدیمی دارم که وقتی شنیدم قرار است ادامه فیلم ساخته شود بسیار خوشحال شدم و گفتم باید در رابطه با آن از تام بپرسم. من به تام گفتم که اصلا مهم نیست من چه نقشی داشته باشم حتی اگر نقش بسیار کوتاهی هم باشد من قبول میکنم!

بعد از صحبت هایی که با تام و کارگردان این فیلم داشتم تصمیم براین شد که نقش یک خلبان را برعهده داشته باشم تا بتوانم در کنار تام کروز و مایلز تلر همبازی شوم.

فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲

اما واقعیت امر این است که رقابت های فرمول یک ممکن است سدی باشد برای حضور همیلتون در این فیلم… اما تصمیم بر این شده است که فیلمبرداری ها در تاریخی قرار بگیرد که بعد رقابت های جهانی باشند و همیلتون نیز با آمادگی کامل بتواند در این فیلم حضور داشته باشد.

مطالعه بیشتر  مشخصات خودروی جدید جک T8 برقی

اما باز هم شایعاتی در رابطه با حضور قطعی این راننده وجود دارد که هنوز صحت آنها مشخص نیست هر چند که لوئیس قبلا در یک فیلم کوتاه که در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و با نام Zoolander 2 بود نقش آفرینی کرد. ضمن اینکه فعالیت لوئیس تنها به فیلم و فرمول یک نیست چرا که او در سال ۲۰۱۸ در یک آهنگ از کریستینا آگلیرا به عنوان هنرمند XNDA حضور داشت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

حراج خودروی دونالد ترامپ

سجاد ناجی

خبر خودرو | رشد تولید خودرو به قبل از کرونا برگشت!

mortazavi

اخبار خارجی خودرو: معرفی نسخه جدید کیا اسپورتیج

mortazavi

نظر دهید.