مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

کمتر شدن محبوبیت جگوار لندرور

کمتر شدن محبوبیت جگوار لندرور | جدیدترین خبرهای خودروهای خارجی در آخرین روزهایی که نمایشگاه خودرو در بریتانیا برگزار شد، بسیاری از خودروسازان حضور

کمتر شدن محبوبیت جگوار لندرور | جدیدترین خبرهای خودروهای خارجی 

در آخرین روزهایی که نمایشگاه خودرو در بریتانیا برگزار شد، بسیاری از خودروسازان حضور داشتند و از بین تمامی سازندگان که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند، هفت خودروساز بزرگ در جایگاه ماشین های لوکس و اسپرت قرار گرفتند که بیشتر از ۶۰ خودروساز مطرح در زمینه تولید خودروها به شکل خصوصی و حرفه ای فعالیت می کنند. در نتایج کلی، از بین تمامی خودروسازان خارجی، استون مارتین، بنتلی، جگوار، لندرور، مک لارن، مینی، رولز رویس و واکسهال را خودروسازان بزرگ می دانند. اما براساس آمار، استون مارتین، بنتلی، مک لارن و رولز رویس نیز به عنوان خودروسازهای رده دومی قرار گرفتند. بسیاری از خودروسازان دیگر هستند که روبه رشد هستند.

تا کنون در سال ۲۰۲۲، تعداد انگشت شماری از شرکت‌های داخلی بریتانیایی که هنوز در کنار ما هستند، هنوز هم تولید می‌کنند و هنوز هم حلال فعالیت تاثیرگذاری دارند و به نتایج بسیار خوبی در زمینه تولید خودرو رسیده اند. خودروسازی بنتلی یکی از خودروسازانی است که در جایگاه خود بسیار مفید بوده و در رده تولید ماشین های لوکس همیشه جایگاه خود را حفظ کرده است و نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش ثبت نام داشته است که یکی از بهترین برندهای خودروسازی در تمامی جهان است.

کمپانی ماشین سازی بنتلی همیشه یکی از رقیبان اصلی استون مارتین بوده است که البته استون مارتین نیز هیچ وقت امار رسمی فروش خود را به طور واضح اعلام نکرده است و اما در این نمایشگاه خودروهای لوکس با نام جگوار و لندرور با کاهش ۴۰ درصدی در فروش رو به رو شدند. همچنین خودروسازی MINI (افت ۱ درصدی) و واکسهال (افت ۱۱ درصدی را تجربه کردند که مدل کورسا از این برند، پرفروش ترین خودروی بریتانیا بوده) که هر دو نسبتاً خوب هستند. اما در حال حاضر، تمام شرکت‌های بزرگ/ معروف بریتانیایی به اضافه سایر شرکت‌های کوچک یا کمتر شناخته شده تنها حدود ۱۰ درصد از خودروهای خریداری شده در بریتانیا را می‌فروشند و این کافی نیست.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خبر از یک خودروساز خارجی | SUV الکتریکی جدید بی ام و iX1 مدل 2022

در مورد برند JLR نیز باید گفت که انتظار می رفت اکنون در سطح بسیار خوبی باشد که بتواند در کنار دیگر برندها به فعالیت خود ادامه دهد.  رقبای واقعی آئودی، بی ام و، لکسوس و مرسدس بنز هستند، نه استون مارتین، رولزرویس و بنتلی (که فکر می کنم در یک رده بسیار بالاتر قرار دارند). برای JLR کار بزرگی خواهد بود که خود را به عنوان یک برند لوکس  خود را به رتبه های بالا برساند و جدای از اینکه خودروهای بسیار خوبی دارد اما حرکت و قدم بسیار بزرگی لازم است تا بتواند با قدرتمندترین رقیبان خود به رقابت بپردازد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروسازان خارجی: تمام شدن محصولات لامبورگینی در سال ۲۰۲۱!!!

mortazavi

خبر امروز از خودرو | فراخوان برای ۷۲۵۰۰۰ شاسی بلند GMC و مشکل چراغ جلو!

mortazavi

چگونه جنگ روسیه با اوکراین بر صنعت خودرو تأثیر می گذارد؟!

mortazavi

نظر دهید.