مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

رئیس پورشه با سمت جدید در فولکس واگن فعالیت خواهد کرد!

رئیس پورشه با سمت جدید در فولکس واگن فعالیت خواهد کرد! جدیدترین اخبار خودروهای خارجی را با این گزارش شروع خواهیم کرد که فولکس واگن دومین خودروساز بزرگ دنیا

رئیس پورشه با سمت جدید در فولکس واگن فعالیت خواهد کرد!

به دنبال تغییراتی که همیشه در بازار خودرو جهانی رخ می دهد، جدیدترین اخبار خودروهای خارجی را با این گزارش شروع خواهیم کرد که فولکس واگن دومین خودروساز بزرگ دنیا در یک حرکت غیر منتظره تصمیم به تغییر مدیر عامل این کمپانی گرفته است که هربرت دیس، قرار است به زودی استعفای خود را اعلام کرده و جانشین او اولیور بلوم شود و نقش مدیر عامل قبلی را به عهده بگیرد. البته دیس با توافق دو جانبه این موضوع را پذیرفته است و بلوم در سمت جدید در کنار ریاست پورشه آن را مدیریت خواهد کرد. تغییرات اعمال شده قرار است از ابتدای سپتامبر اجرایی شوند!

اما این موضوع که آینده دیس در کمپانی خودروسازی فولکس واگن در طول دوره چهار ساله همیشه با تردیدهایی همراه بوده است هنوز هم جای بحث دارد و در اواخر سال گذشته به علت درگیر شدن با شورای کاری قدرتمند و همچنین استراتژی برقی سازی او در مورد خودروها و به طور کلی شیوه مدیریتی اش حواشی زیادی به دنبال داشته است.

همزمان با برکناری دیس، شرکت خودروسازی تسلا نیز در تلاش مضاعف است تا بتواند خودروهای الکتریکی خود را قدرتمندتر از قبل به دنیا معرفی کند و قرار است تا یک IPO نیز برای کمپانی پورشه اجرا کند.

جدیدترین اخبار خودروهای خارجی را می توانید همچنین با موضوع داغ این روزها که افت فروش محصولات رنو و ارتباط آن با خروج این کمپانی از روسیه را بخوانید.

دیس در پستی در لینکدین قبل از اعلام جدایی خود گفت: «بعد از نیمه اول سال ۲۰۲۲ که شرایط واقعاً استرس زا بوده است بسیار مشتاق هستم تا تعطیلات تابستانی خود را شروع کنم و به دنبال آن نیز بلوم گفته است: بیشترین تمرکز من بر روی مشتریان، برندها و محصولات است.

مطالعه بیشتر  اخبار خارجی خودرو | سریعترین خودروهای پلیس در دنیا!!!

دیس ۶۳ ساله در سال ۲۰۱۵ از گروه BMW استخدام شد، کمی قبل از اینکه فولکس‌واگن اعتراف کرد که میلیون‌ها خودروی دیزلی را برای نادیده گرفتن قوانین آلایندگی تولید کرده است. او  البته بیشترین تلاش ها را در راستای برقی سازی خودروها انجام داده است و مورد تشویق خوردوساز مشهوری مانند ایلان ماسک نیز قرار گرفته است.

همچنین لازم اشاره کنیم به بلوم، ۵۴ ساله، مدتی است که به عنوان جانشین Diess معرفی شده است، توانست در مدت زمان فعالیت خود از دخالت پورشه برای بررسی آلایندگی های مدل خودروهای دیزلی فولکس واگن جلوگیری کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

دیدار دولت بایدن با تسلا و دیگر خودروسازان در رابطه با زیرساخت های خودروهای برقی!

mortazavi

تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن

mortazavi

شروع پیش فروش محصولات ایران خودرو (اسفندماه ۱۴۰۲)

mortazavi

نظر دهید.