مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اولین کانسپت از پیکاپ تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس BEV

اولین کانسپت از پیکاپ تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس BEV اولین کانسپت تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس Revo BEV یک پیش نمایش برقی کوچک است که طراحی متفاوت تری

اولین کانسپت از پیکاپ تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس BEV

اولین کانسپت تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس Revo BEV یک پیش نمایش برقی کوچک است که طراحی متفاوت تری دارد و برای بازار جهانی خودرو به زودی رونمایی می شود. خودروسازی بزرگ تویوتا در جدیدترین اقدامات خود از کانسپت پیکاپی خود رونمایی کرد که با نام تویوتا هایلوکس Revo BEV معرفی خواهد شد.

از سری مشخصات این مدل می توان به شارژ در گلگیر جلویی سمت چپ اشاره کرد، یک دیواره تک کابین همراه با تخت و ضمن اینکه در مورد پیشرانه و جزئیات مربوط به آن اطلاعات خاصی نیز در دسترس قرار نگرفته است.

واکسهال گرندلند GSe 2023

این مدل پیکاپ جدید از تویوتا در مراسمی به مناسبت ۶۰ امین سالگرد فعالیت تویوتا در آن کشور اشاره کرد که به گفته طراحان این مدل، صنعت خودرو باید ۱۰۰ درصد به مدل های جدیدی که ارائه می کند، متعهد باشد و در مورد باتری هایی که قرار است بر روی مدل های جدید خودرویی خود، ارائه می کند، تمامی موارد مهندسی شده را رعایت کرده تا بتواند از هر نظر نیاز مشتریان را برآورده کند.

اولین کانسپت از پیکاپ تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس BEV اولین کانسپت تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس Revo BEV یک پیش نمایش برقی کوچک است که طراحی متفاوت تری

از آنجائیکه بسیاری از خودروسازان در مورد پیکاپ ها حساسیت های مختلفی به کار میگیرند، ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، چرا که این خودروها برای نیازهای حمل و نقل و تجارت بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و زیرساخت های بسیار قوی برای آن در نظر گرفته شود.

برنامه هایی که تویوتا برای خودروهای مختلف خود به کار میگیرد، براساس نیاز مشتریان و به کار گیری انواع فناوری هایی است که در مدل خودروهای خود اعمال می کند. همچنین خودروسازی تویوتا برای یکی دیگر از مدل خودروهای خود به نام تویوتا تاکوما به دنبال برقی کردن آن است تا بتواند تنوعی در مدل های ارائه شده خود، داشته باشد. این خودرو به سمت تمام برقی شدن در حال حرکت است و مصرف سوخت در آن یکی از اصلی ترین هدف هایی است که تویوتا به کار میگیرد. جزئیات بیشتر در مورد خودروسازی تویوتا را در خبرگزاری های بعدی از سایت ۲۲ شرقی ارائه خواهیم کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر خودرو: نیمه کامیون تسلا از راه نرسیده خرابی به بار آورد!

مطالب مرتبط

خبرهای جدید خودروخارجی | تست هوای گرم بوگاتی چنتو دیه چی (Bugatti Centodieci)

mortazavi

ب‌ام‌و سری ۸ گرن کوپه ۲۰۱۹

سجاد ناجی

تسلا در باتلاق نروژ

سردبیر

نظر دهید.