مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

توقیف رولز رویس فانتوم به خاطر استفاده از چرم کروکودیل!

رولز رویس فانتوم به خاطر استفاده از پوست کروکودیل به عنوان روکش چرم صندلی های کابین داخلی توقیف شد، البته در طراحی و تولید بسیاری از مدل خودروهای لوکس و گران قیمت لیستی از مشخصات و گزینه های شخصی نیز ارائه می شود که در صورت انتخاب مشتری می تواند بر روی مدل خودرو اعمال شود.

مدل رولز رویس فانتوم توسط مقامات ایتالیایی توقیف شد و دلیل اصلی آن هم استفاده از چرم کروکودیل می باشد که این موضوع برای بار اول نیست که اتفاق می افتد چرا که در مدل رولز رویس قبلا هم از متریال های کمیاب استفاده می شده ولی این بار این مورد بسیار خاص است و بهتر بود به جای استفاده از پوست این حیوان از نوع چرم هرمس و چوب هاوایی استفاده می شد که البته قانونی می باشد و هیچ گونه مشکلی در استفاده از آن وجود ندارد.

خبر خودروسازان خارجی: رونمایی از Aurus Senat روسی! خودروی اروس سنات ۲۰۲۱

این خودرو که براساس شایعات و اخبار منتشر شده از روسیه به ایتالیا وارد شده است و به گفته این کمپانی این خودرو قرار بوده به یک نمایندگی خاص در رم انتقال داده شود که به خاطر خاص بودن بیش از اندازه این مدل، توقیف شده است!

اما کمپانی خودروسازی رولز رویس طراحی کابین داخلی این مدل را تایید نکرده است و گفته که به وسیله یک شرکت دیگر انجام شده است که البته با توجه به تصاویر و با وجود استفاده از پوست گونه کمیاب کروکودیل بسیار ضعیف نیز طراحی شده است.

مطالعه بیشتر  معرفی کراس اوور نیسان آریا Nissan Ariya 2023

اخبار خارجی خودرو: خودروساز خارجی از راه نرسیده دچار ورشکستی شد!

لازم است بدانید که می توان از پوست کروکودیل و تمساح به صورت قانونی استفاده کرد که قبل از آن نیاز است تا مجوزهای لازم دریافت شود که در ۱۶۰ کشور جهان از جمله ایتالیا با در اختیار داشتن مجوز مشکلی ایجاد نمی شود.

اما در مورد این مدل خودرو، رای دادگاه مشخص می کند که خودرو چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد، البته مشخص است که جریمه خواهد شد و درنهایت باید این پوشش صندلی ها نیز حرف شوند!!!

رولز رویس فانتوم | توقیف رولز رویس فانتوم | استفاده از چرم کروکودیل | خودروسازان خارجی | اخبار خارجی خودرو | خودروهای لاکچری | گران قیمت ترین خودروها

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی استون مارتین DBR22 Speedster با موتور V-12

mortazavi

لیست جدید قیمت محصولات بهمن موتور (ویژه ۲ خردادماه ۱۴۰۲)

mortazavi

علت شک و تردید خریداران برای خرید خودروهای برقی

mortazavi

نظر دهید.