مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودروسازان خارجی: تمام شدن محصولات لامبورگینی در سال ۲۰۲۱!!!

تمام شدن محصولات لامبورگینی در سال ۲۰۲۱ که بعد از مدت ها قرنطینگی و محدودیت های کرونا برطرف شده،خبر جالبی بود و به گفته مدیر این کمپانی تمام ظرفیت هایی که در ده ماه گذشته موجود بوده همگی پیش فروش شده اند. همراه باشید با سایت خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی تا در ادامه به جزئیات این خبر از خودروسازان خارجی بپردازیم…

خودروساز خارجی لامبورگینی اعلام کرده است که رکورد بسیار جدیدی از فروش خودروهایش در سال ۲۰۲۱ ثبت کرده است و این موضوع بسیار شگفت انگیز است!

انتشار طراحی اولیه موستانگ الکتریکی مدل ۲۰۳۰

مدیر کمپانی لامبورگینی، آقای وینکلمن در مراسم نمایشگاه خودروی میلان به خبرنگاران گفت که این کارخانه در سال ۲۰۲۰ این کمپانی به خاطر کرونا نزدیک به ۲ ماه تعطیل بود اما فروش بسیار زیاد محصولات این کمپانی بیشتر از سال قبل بوده است و این خود یک رکورد جدید است.

تمام شدن محصولات لامبورگینی | فروش لامبورگینی در 2021 | اخبار خارجی خودرو | خودروسازان خارجی | تولیدات شرکت های خودروسازی در یک سال اخیر

در نمایشگاه خودروی میلان که بیشتر از ۶۰ شرکت در فضای باز محصولات خود رابه نمایش گذاشتند، این نمایشگاه در زمان کرونا اولین نمایشگاه خودرویی بود و کمپانی لامبورگینی نیز در این نمایشگاه از مدل اسپرت اوراکان خود رونمایی کرد.

اخبار خودرو: قیمت ۱۵ میلیون دلاری در مزایده ای برای مک لارن F1 دهه ۱۹۹۰

این کمپانی که البته در زمینه خودروهای اسپرت بسیار مشهور است و طرفداران زیادی نیز دارد علاوه بر اینکه قسمتی از کمپانی فولکس واگن را نیز در سهام خود دارد و در سال ۲۰۲۱ در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ ۲۵ درصد از سال قبل بیشتر بوده و نزدیک به ۶۰۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

مطالعه بیشتر  خودروهای جدید 2022 | ام جی ZS هیبریدی

خودروسازی لامبورگینی بیشتر از زمان دیگری به سود نیاز دارد که به گفته فولکس واگن برای اینکه بتواند درآمد خود را بالا ببرد و بتواند تمرکز بالایی بر روی پوشه و آئودی داشته باشد می خواهد لامبورگینی را بفروشد! در ماه قبل هم اخباری که منتشر شده از این قرار بود که فولکس واگن برای فروش لامبورگینی پیشنهادی به ارزش ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو داشته است. اما به گفته مدیر کمپانی لامبورگینی، آقای وینکلمن؛ این شرکت قرار نیست فروخته شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

اخبار تازه از خودروسازان جهان | جریمه سنگین برای خودروسازی تسلا !!!

mortazavi

خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی

mortazavi

با شیوع کرونا، نقطۀ اوج مصرف خودرو پشت سر گذاشته شد؟

سجاد ناجی

نظر دهید.