مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تغییر قیمت خودرو تسلا مدل S و مدل X 2023

تغییر قیمت خودرو تسلا مدل S و مدل X 2023 قیمت های تسلا مدل S و مدل X 2023 یک بار دیگر تغییر کردند. این گروه خودروسازی خارجی اعلام کرده است که قیمت مدل S و X با اضافه شدن سه سال شارژ رایگان برای مشتریانی که قبل از 30 ژوئن 2023 تحویل می گیرند، 2500 دلار افزایش یافت. تسلا ارقام قیمت دو مدل پرچمدار خود را تغییر داده است و این بار قیمت مدل S 2023 و مدل X 23 را هر کدام 2500 دلار افزایش داده است. مدل X اکنون از 99130 دلار و مدل S از 89130 دلار شروع می شود. همچنین اعلام شده است که سه سال سوپرشارژ رایگان برای مشتریان مدل S و X که بین 20 آوریل تا 30 ژوئن 2023 تحویل می گیرند اضافه می شود.

تغییر قیمت خودرو تسلا مدل S و مدل X 2023

قیمت های تسلا مدل S و مدل X 2023 یک بار دیگر تغییر کردند. این گروه خودروسازی خارجی اعلام کرده است که قیمت مدل S و X با اضافه شدن سه سال شارژ رایگان برای مشتریانی که قبل از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ تحویل می گیرند، ۲۵۰۰ دلار افزایش یافت. تسلا ارقام قیمت دو مدل پرچمدار خود را تغییر داده است و این بار قیمت مدل S 2023 و مدل X 23 را هر کدام ۲۵۰۰ دلار افزایش داده است. مدل X اکنون از ۹۹۱۳۰ دلار و مدل S از ۸۹۱۳۰ دلار شروع می شود. همچنین اعلام شده است که سه سال سوپرشارژ رایگان برای مشتریان مدل S و X که بین ۲۰ آوریل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ تحویل می گیرند اضافه می شود.

تسلا قیمت خودروهای پرچمدار Model S و Model X را یک شبه به روز کرد. هر وسیله نقلیه با کاهش قیمت قبلی نسبت به اوایل سال ۲۵۰۰ دلار افزایش یافت. علیرغم افزایش اخیر، هر دو مدل قیمت کمتری نسبت به ابتدای سال داشتند. مشتریانی که بین ۲۰ آوریل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ مدل S یا مدل X را تحویل بگیرند، اکنون واجد شرایط سه سال سوپرشارژ نامحدود خواهند بود.

تسلا بار دیگر کاهش قیمت قابل توجهی را معرفی کرده است. در جدیدترین اقدام، قیمت‌های اولیه مدل S و مدل X 2023 به ترتیب تقریباً ۵۰۰۰ دلار و ۱۰۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

مدل S اکنون از ۸۹۱۳۰ دلار شروع می شود که از ۹۶۶۳۰ دلار کاهش یافته است. مدل X اکنون از ۹۹۱۳۰ دلار شروع می شود که از ۱۱۱۶۳۰ دلار کاهش یافته است. نسخه‌های Plaid با کارایی بالا هر کدام اکنون از ۱۰۹۱۳۰ دلار شروع می‌شوند. پیش از این، قیمت آنها از ۱۱۶۶۳۰ دلار (مدل S) و ۱۲۱۶۳۰ دلار (مدل X) شروع می شد.

مطالعه بیشتر  خودروهای لوکس مشمول مالیات می‌شوند.

این باعث می شود قیمت مدل S حدود ۴ درصد کاهش یابد. قیمت مدل X حدود ۹ درصد کاهش یافته است. حتی با وجود جدیدترین کاهش قیمت، مدل S و مدل X با اختلاف قابل توجهی دو خودروی گران قیمت تسلا هستند.

این دومین بار در سال جاری است که تسلا برای گران‌ترین مدل‌های خود تخفیف‌های بزرگی را اعمال می‌کند، به طوری که قیمت هر دو مدل S و Model X در ژانویه تقریباً ۱۰۰۰۰ دلار کاهش یافته است. براساس گرازش هایی که رسانه های خودرویی خارجی منتشر کرده اند، آخرین تغییرات قیمت همچنین نشان دهنده پنجمین تعدیل تسلا از ابتدای سال است. بزرگترین کاهش در ژانویه زمانی رخ داد که این شرکت قیمت شاسی بلند مدل Y را ۱۳۰۰۰ دلار کاهش داد تا آن را به کمتر از حداکثر قیمت مجاز ۵۵۰۰۰ دلاری طبق قانون کاهش تورم (IRA) برساند و به آن کمک کرد واجد شرایط اعتبار مالیاتی فدرال شود.

در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر بازپرداخت تسلا پس از کاهش قیمت در ژانویه وجود ندارد. این نشان می دهد که بعید است تسلا برای مالکانی که اخیراً هر یک از خودروهای تحت تأثیر آخرین کاهش قیمت ها را خریداری کرده اند، پیشنهاد دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار خودروهای خارجی | به زودی کیا سول الکتریکی نسخه بوردمستر…

mortazavi

ایلان ماسک ۹۳۰ میلیون دلار از سهام تسلا را به فروش رساند!

mortazavi

اینترنت ماهواره ای استارلینک ایلان ماسک به کمپینگ ها می رسد!

mortazavi

نظر دهید.