مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تغییر آرم شرکت رنو

شرکت خودروسازی رنو هم مانند شرکت پژو تغییر آرم خود را انجام داد و البته تا به الان برندهای مطرح در دنیا مانند: فولکس واگن، کیا، پژو، نیسان، بی ام و با هدف ساده سازی، برند خود را تغییر دادند و البته برخی نیز از نشان های قبلی خود استفاده کردند. 

تغییر آرم شرکت رنو برای اولین بار

خودروسازی رنو در سال ۱۸۹۱ به وسیله سه برادر به نام های: مارسل، فرناندو، لویی افتتاح شد و البته این شرکت در ابتدا رنو فررس نام گذاری شد که نشان آن از دو حرف R ترکیب شده داخل هم و درون یک بیضی قرار داده شده، تشکیل شده بود.

همچنین محصولات این شرکت نیز با نام رنو فررس شناخته شده بودند که دو حرف LR از سرنام کلمات Louis Renault بود و بر روی محصولات هک شده بود.

در سال ۱۹۰۶ لوگوی جدید که نشان دهنده خودرویی از رنو بود موفق شد برنده گرند پریکس فرانسه شود و جایگزین قبلی شد که از اولین اتفاقات نمادین در تاریخ صنعت خودروی فرانسه است.

بعد از همکاری رنو در جنگ جهانی اول با ساخت تانک FT17 برای ارتش فرانسه و پیروزی در این جنگ رنو بار دیگر تصمیم گرفت این اتفاق را با قرار دادن آن در لوگوی شرکت خود جشن بگیرد. لازم به ذکر است که این شرکت با درج کردن شمایل وسیله زرهی خود در لوگو شرکت این اتفاق را همیشگی کرد.

تغییر لوگوی شرکت پژو را هم می توانید در لینگ قرار داده شده مشاهده کرده و برای اطلاع از جدیدترین خبرهای خارجی خودرو در ۲۲ شرقی می توانید از تازه ترین اتفاقات آگاه شوید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر خودرو جدید | محصول مشترک آئودی و پورشه! آئودی Q6 e-tron ​​مدل 2022

مطالب مرتبط

دیدار دولت بایدن با تسلا و دیگر خودروسازان در رابطه با زیرساخت های خودروهای برقی!

mortazavi

اخبار خارجی خودرو | سریعترین خودروهای پلیس در دنیا!!!

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲ | آئودی آر اس ۳ مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.