مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تصاویر جدیدی از هیوندای سانتاکروز مدل ۲۰۲۲

در سال ۲۰۱۵ شرکت خودروسازی هیوندای از مدل کانسپت سانتاکروز خود برای اولین بار رونمایی کرد و البته این مدل اولین نشانه از پیشرفت در مدل های پیکاپی این شرکت بود که بعد از گذشت حدود ۶ سال نسخه تولیدی سانتاکروز به خط تولید کاملا نزدیک شد و در مطالب بعدی از سایت خبر خودرویی ۲۲ شرقی در معرفی جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ مشخصات فنی و ظاهری این خودرو را به طور کامل ذکر خواهیم کرد.

این خودرو با توجه به تصاویر منتشر شده است این طور به نظر می رسد که از نسل جدید توسان الهام گرفته است و در قسمت های جلویی و درب های خودرو می توان آن را به طور کامل مشاهده کرد.

در توسان قسمتی از ماژول های نورانی در جلو پنجره وجود دارد و باعث شده که سانتاکروز یک نمای برجسته تری به نسبت دیگر خودروها داشته باشد و ضمن اینکه هیوندای نگران رقیبان دیگر نباشد اما شاید فورد ماوریک یک خطر جدی برای سانتاکروز باشد!

شرکت خودروسازی هیوندای به طور دقیق جزئیات این خودرو را بیان نکرده است و در توسعه سانتاکروز به هر دو کلاس شاسی بلند و پیکاپ وارد کرده که یک محصول با کلاس بندی جدید را خلق کرده است و طبق اعلام این شرکت سانتاکروز در سال ۲۰۲۲ توسط کارخانه آلابامای به مرحله تولید خواهد رسید.

به قول شرکت سازنده قوای محرکه قدرتمند و کم مصرفی به همراه سیستم چهار چرخ محرک داده شده که هنوز هم مشخص نیست که سانتاکروز با مدل توسان تا چه حد می توانند رقابت کنند اما به نظر می رسد که این پیکاپ یونی بادی مانند ماوریک و هوندا ریجلاین دارد.

مطالعه بیشتر  کاهش تولید تویوتا به علت بارندگی شدید!

با مشاهده تصاویر احتمال بسیار زیادی وجود دارد که سانتاکروز در نسخه کاربردی دوکابین عرضه شده است و اینطور به نظر می رسد که محفظه بار خودرویی نیز خیلی بزرگ نیست و ممکن است آنقدر هم کارایی نداشته باشد.

این مدل مدت زمان زیادی است که در حال توسعه می باشد و مقدار کامل شدن این نسخه نسبت به سال های قبل را به راحتی نشان می دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فورد به نشانه اعتراض، فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد!

mortazavi

بروز ترین خبر خودرو خارجی | ورود آئودی به F1 در سال ۲۰۲۶

mortazavi

خروج مرسدس از بازار روسیه، فروش سهام به سرمایه گذار داخلی!

mortazavi

نظر دهید.