مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تسلا فناوری استیم Steam را به مدل S و X اضافه می کند!

تسلا فناوری استیم Steam را به مدل S و X اضافه می کند! استیم که فناوری جدید خودروسازی تسلا است، بر روی مدل خودروهای S و X از کمپانی تسلا فعال شده

تسلا فناوری استیم Steam را به مدل S و X اضافه می کند!

استیم که فناوری جدید خودروسازی تسلا است، بر روی مدل خودروهای S و X از کمپانی تسلا فعال شده است و افراد می توانند نزدیک به ۱۰۰۰ بازی را در صفحه نمایش دیجیتالی خود داشته باشند و از آن به عنوان سرگرمی استفاده کنند. خودروسازی بزرگ تسلا که مالک آن ایلان ماسک است، جدیدترین فناوری را بر روی دو مدل خودروی خود اعمال کرده که این سرویس دیجیتال بازی های ویدئویی است و افراد می توانند به عنوان یک سرگرمی از آن استفاده کنند.

ایلان ماسک که سازنده خودروهای الکتریکی است، یک ویدئو کوتاه را در رسانه های اجتماعی خود منتشر کرده و بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 در سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۷ اینچی خودرو با کنترلر بی سیم پلی استیشن ۵ نشان می دهد. او می‌گوید «هزاران بازی» اکنون می‌توانند با استفاده از Steam در خودروهای تسلا مدل S و مدل X 2022 که در استرالیا به فروش نمی‌رسند، استفاده شوند. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک نیز در توییتر گفت که بازی های Steam با صفحه کلید و ماوس کار می کنند.

تسلا تنها شرکت خودروسازی نیست که فناوری بازی‌های درون خودرو را معرفی می‌کند، زیرا BMW اخیراً اعلام کرده است که از سال آینده پلتفرم بازی AirConsole مبتنی بر ابر را در خودروهای جدید خود ادغام می‌کند.

سایر ویژگی‌های جدیدی که در این به‌روزرسانی ۲۰۲۲ برای همه خودروهای تسلا از جمله مدل ۳ و مدل Y گنجانده شده است، همچنین از فناوری جدید دیگری نیز رونمایی کرده که در آن مالک خودرو می تواند با استفاده از برنامه تلفن همراه دوربین های داخلی را چک کرده و درب پارکینگ را نیز باز و بسته کنند.

مطالعه بیشتر  خبر خودرویی: روسیه: خودروهای ایرانی را قبول نداریم!

در مورد استفاده از فناوری Steam هنوز زمان دقیق مشخص نشده است که چه زمانی می توان از آن استفاده کرد و همچنین وب سایت تسلا از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاریخ تحویل برای هر یک از مدل ها مشخص نکرده است. سفارشات برای این سدان و شاسی بلند هنوز باز است، اما لیست قیمت آنها نیز از وب سایت حذف شده است. در آگوست ۲۰۲۱، وب‌سایت تسلا استرالیا اعلام کرد که مدل S و Model X قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شوند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که بعید است تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار شوند.

مدل S Long Range قیمت ۱۴۱,۹۹۰ دلاری داشت و مدل S Plaid قبل در زمانی که در آگوست ۲۰۲۱ به تولید نهایی رسید، قیمتی معادل ۱۸۶,۹۹۰ دلار داشت. قیمت مدل X از ۱۶۱,۹۹۰ دلار و برای Long Range تا ۱۷۴,۹۹۰ دلار برای Performance متغیر بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تعویق برگزاری نمایشگاه نیویورک تا تابستان

سجاد ناجی

جدیدترین خبر خودرو جهان | ۶۰۰ اسب بخار برای لوتوس الترو مدل ۲۰۲۴

mortazavi

بازگشت قدرتمندانه تویوتا کروان بعد از مدت ها به بازار خودرو

mortazavi

نظر دهید.