مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ترس ایلان ماسک از رکود اقتصادی امریکا و تاثیر آن بر خودروسازی اش!

ترس ایلان ماسک از رکود اقتصادی امریکا و تاثیر آن بر خودروسازی اش!

خودروسازی تسلا این روزها با کاهش تولید خودروهای برقی خود مواجه شده است و ترس ایلان ماس ک از کاهش ۱۰ درصدی حقوق بگیران در تولید کننده خودروهای برقی در سه ماه اخیر است که به خاطر رکود اقتصادی ایالات متحده می باشد و این خودروساز اظهار نظر کرده است که ممکن است این رکود اقتصادی و افزایش تورم بسیار زودتر از زمان تعیین شده گریبان گیر ایالات متحده شود. یکی از نگرانی ایلان ماسک این است که این شرکت با توجه به مسائل پیش رو نیاز دارد تا کاهش ۱۰ درصدی کارکنان خود را داشته باشد و ضمن اینکه استخدام نیروی جدید در سراسر جهان را فعلا در برنامه های خود ندارد.

ماسک در سخنانی در مجمع اقتصادی قطر که توسط بلومبرگ سازماندهی شده بود، گفت که این کاهش فقط برای کارگران حقوق بگیر اعمال می شود، یعنی کاهش ۳٫۵ درصدی کل تعداد کارکنان، تغییراتی که او آنها را به نوعی غیر مادی توصیف کرد. اما او نسبت به آینده رکود اقتصادی ایالات متحده ابراز نگرانی کرد. اینکه آیا ایالات متحده وارد رکود خواهد شد یا خیر، نگرانی زیادی را برای مدیران و دولت بایدن به همراه دارد. خبر جدید از خودروساز معروف؛ ایلان ماسک: اینترنت ماهواره ای استارلینک ایلان ماسک به کمپینگ ها می رسد!

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه تکرار کرد که احساس می‌کند رکود اقتصادی آمریکا اجتناب‌ناپذیر نیست، حتی در شرایطی که بزرگترین اقتصاد جهان برای مقابله با افزایش قیمت بنزین و تورم که به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته است، مبارزه می‌کند. لارنس سامرز، وزیر خزانه داری سابق آمریکا روز یکشنبه به ان بی سی نیوز گفت که انتظار رکود اقتصادی دارد.

مطالعه بیشتر  ماشین پورشه جدید | پورشه 911 ادیشن 50Y مدل 2022

ایلان ماسک همچنی گفت تسلا انتظار دارد تعداد کارگرانی را که به صورت ساعتی پرداخت می‌شوند به جای حقوق ثابت افزایش دهد. او همچنین گفت که به ارز دیجیتال پایبند است و قصد دارد شخصاً از dogecoin پشتیبانی کند. همچنین بخوانید که دلیل شک و تردید خریداران برای خودروهای برقی چیست!

ارز دیجیتال امسال بسیار همراه نوسان بوده است، اما بیت کوین پس از اعلام تسلا در فوریه سال گذشته مبنی بر خرید ۱٫۵ میلیارد دلار ارز و پذیرفتن آن به عنوان پرداخت برای وسایل نقلیه برای مدت کوتاهی افزایش یافت. ضمن اینکه معامله توئیتر نیز یکی از موارد بسیار مهمی است که در دست بررسی است و قصد دارد آن را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند.

در مورد توئیتر همچنین ایلان ماسک در ادامه گفت که در مورد حساب های جعلی توئیتر مسئله ای حل نشده ای وجود دارد که هر چه زودتر باید این موضوع برطرف شود چرا که مسئله ای بسیار مهم است. ماسک گفت که دوست دارد ۸۰ درصد آمریکای شمالی و نیمی از جهان را در توییتر داشته باشد.

او گفت: “آرزوی من برای توییتر این است که تا حد امکان فراگیر باشد.”

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تازه های خودرو | تسلا و مرسدس به توقف بازی ویدیویی در اتومبیل هایشان اقدام کردند!

mortazavi

اخبار خارجی خودرو: معرفی پیکاپ ریویان R1T

mortazavi

اخبار خودرو امروز | بازگشت تویوتا لندکروز به آمریکا

mortazavi

نظر دهید.