مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تازه های خودرو | رانندگی خودکار با بی ام و سری ۳ تا سال ۲۰۲۵

تازه های خودرو | رانندگی خودکار با بی ام و سری 3 تا سال 2025 | کمپانی خودروسازان خارجی | خودروساز خارجی و جدیدترین اقدامات آنها در 22 شرقی

تازه های خودرو | رانندگی خودکار با بی ام و سری ۳ تا سال ۲۰۲۵

این خودروساز خارجی با شرکت های فناوری Qualcomm و Arriver همکاری می کند. هدف این است که قابلیت رانندگی خودران سطح ۳ را از iX و سری ۷ آینده به تعداد بیشتری از خط تولید BMW گسترش دهد. BMW از اواخر سال ۲۰۲۱ با Qualcomm و Arriver بر روی برخی از فناوری‌های رانندگی خودران کار می‌کند، اما اکنون این سه نفر اعلام کرده‌اند که در حال ایجاد یک شراکت طولانی‌مدت برای آوردن فناوری سطح ۳ به مدل‌های BMW تا نیمه دوم سال ۲۰۲۵ و سپس شاید بیشتر هستند. برخی از فناوری‌های مورد استفاده عبارتند از: Qualcomm’s Snapdragon Ride Vision system-on-a-chip (SoC) و فناوری Arriver’s Computer Vision، که گزینه‌های AV بهتری را نسبت به سیستم فعلی BMW که سال گذشته در iX معرفی شد و به بازار می‌آید ارائه می‌کند.

ب ام و همچنین می تواند از این فناوری خودران در مدل های مینی و رولز رویس استفاده کند.

این هفته، BMW جزئیات بیشتری در مورد شراکت رانندگی خودران با Qualcomm و Arriver اعلام کرد که این سه شرکت به طور مشترک نسل بعدی راه حل های رانندگی خودکار را توسعه خواهند داد که قابلیت های سطح ۳ را در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ ارائه خواهند کرد، با توجه به قابلیت های سطح ۴ پس از آن. که به طور خلاصه، سطح ۳ به رانندگان این امکان را می دهد که بدون نیاز به لمس فرمان یا تماشای مداوم جاده در برخی از بزرگراه ها سوار شوند، اما انسان باید آماده باشد تا هر زمان که سیستم قادر به رانندگی خود نباشد، آماده باشد. تازه ترین خبر خودرویی با قیمت بنزین آمریکا که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.

مطالعه بیشتر  سوبارو e-Boxer

خودروسازی بی ام و با همکاری شرکای جدیدش قرار است مدلی را رونمایی کند که به شکل خودران رانندگی را فراهم کند، چیزی که سالیان سال منتظر بودیم تا به شکل بی عیب و نقصی اتفاق بیفتد! برای این موضوع تولید کنندگان زیادی تلاش کرده اند تا به نتیجه قطعی برسند اما هربار با مشکلات و چالش های فراوانی روبه رو شده اند، این پلت فرم شامل یک معماری مرجع مشترک، مشخصات سنسور و الزامات ایمنی خواهد بود که تا به اکنون بیش از ۱۴۰۰ متخصص که در سراسر جهان کار می کنند، از جمله مرکز تست رانندگی خودکار BMW در جمهوری چک، مهندسان Arriver در سوئد، نظرات خود را اعلام کرده اند مانند: آلمان و ایالات متحده و کارمندان کوالکام در کره جنوبی و هند و غیره. همچنین بخوانید از حواشی اخیر با موضوع اینکه چگونه جنگ روسیه با اوکراین بر صنعت خودرو تأثیر می گذارد؟! همچنین تازه های خودرو را می توانید با سایت خبری خودرو ۲۲ شرقی دنبال کنید.

داگال گفت، سرمایه‌گذاری‌هایی که این سه شرکت انجام می‌دهند، برای کل اکوسیستم رانندگی خودمختار، از نظر زمان صرفه‌جویی شده برای عرضه این فناوری به بازار، سود خواهد داشت. نیکولای مارتین، معاون ارشد تجربیات رانندگی BMW، طی این تماس گفت که این فناوری می‌تواند به خودروهای مینی و رولزرویس نیز راه پیدا کند، اما این پروژه به برندهای BMW محدود نخواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کرایسلر ۳۰۰ یوتی با قدرت ۴۲۵ اسب بخار 

mortazavi

اخبار خودروهای خارجی | به زودی کیا سول الکتریکی نسخه بوردمستر…

mortazavi

خبر خودروسازان در ۲۰۲۲ | تنوع محصولات سونی، اینبار با ورود خودرو برقی VISION S 02

mortazavi

نظر دهید.