مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تازه های خودرو | تسلا و مرسدس به توقف بازی ویدیویی در اتومبیل هایشان اقدام کردند!

تازه های خودرو | تسلا و مرسدس به توقف بازی های ویدیویی در اتومبیل ها اقدام کردند! لغو بازی های ویدئویی مرسدس و تسلا | فراخوان مرسدس برای بازی های ویدئویی | خودروسازی مرسدس | خودروسازی تسلا | 

تازه های خودرو | تسلا و مرسدس به توقف بازی های ویدیویی در اتومبیل هایشان اقدام کردند! لغو بازی های ویدئویی مرسدس و تسلا | فراخوان مرسدس برای بازی های ویدئویی | خودروسازی مرسدس | خودروسازی تسلا 

کمپانی خودروسازی مرسدس در جدیدترین اقدامی که برای بازی های ویدئویی حین حرکت خودرو اعمال کرده بود یک فراخوان ارائه کرد و بعد از آن نیز اقدام به توقف آن کرد، اما در مقابل کمپانی خودروسازی تسلا این اقدام را انجام نداد و به جای آن یک به روز رسان نرم افزار اجرا کرد تا این بازی ها حین حرکت خودرو غیرفعال شوند و قابل اجرا نباشند!

خودروهای تسلا و مرسدس در حال حاضر بر روی بعضی مدل های خودروهایشان بازی های ویدئویی را اعمال کرده اند که در حین حرکت خوردو راننده می تواند این بازی ها را انجام بدهد، اما این حرکت مورد انتقاد بسیاری از خودروسازان خارجی دیگر قرار گرفت. رنو و جیلی سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید خودروهای هیبریدی تشکیل خواهند داد!

کمپانی مرسدس گفته است که از ایجاد امکان بازی های ویدیویی بروی خودروهای خود پشیمان است و برای رفع این مشکل فراخوانی را به شکل داوطلبانه ارائه کرده است. همچنین کمپانی تسلا نیز برای بازی های ویدئویی نیز به این شکل عمل کرده که به جای حذف آنها از یک به روز رسان نرم افزار استفاده کرده تا بازی ها قفل شوند و باعث حواس پرتی راننده نشوند.

به طور کلی تسلا در مورد همکاری با دیگر کمپانی ها و یا موافقت بر روی برخی موارد همیشه ساز مخالف داشته است و به نوعی با یک راهکار متفاوت عملکردی خاصی را نیز رونمایی کرده، به عنوان مثال: می توان به اقدام این خودروساز در سال ۲۰۰۰ برای خودروهای تمام الکتریکی اشاره کرد و یا نحوه پاسخگویی او به سوالات اخیر در مورد ایمنی خودرو و سیستم سرگرمی نگاه کرد که در این موضوع نهایتا پاسخ روشنی را نیز ارائه نکرد !

مطالعه بیشتر  خبر جدید از خودرو | فراخوان کیسه هوا برای بیش از 410000 مدل کیا سدونا، سول و فورته!

به هرحال، بازی های ویدئویی مرسدس و تسلا که در حین حرکت خودرو، راننده می توانست بازی کند و البته مرسدس با شهامت تمام آن را یک اشتباه دانست و برای آن فراخوانی ارائه کرد اما تسلا این کار را انجام نداد و به جای آن یک به روز رسانی برای قفل بازی را در حین حرکت ارائه کرد. میانبری برای کاهش قیمت و شارژ سریع خودروهای برقی با جدیدترین فناوری دنیا “ماهله

سالهاست که در دستور کار ایالات متحده این قوانین سخت گیرانه وجود دارد که خودروسازان از سیستم هایی استفاده کنند که حواس پرتی راننده را به حداقل برساند، به عنوان مثال: جیپ گرند چروکی ۲۰۲۲ از دو صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی برای صندلی های عقب و یک صفحه نمایش برای سرنشینان جلو استفاده کرد تا راحتی و دسترسی راننده و سرنشینان را فراهم کند.

همچنین این اقدام بازی های ویدئویی چندین سال است که توسط تسلا اعمال شده است اما زمانی که ماشین بی حرکت است، یک اقدام سرگرم کننده می باشد اما در زمان حرکت قطعا باعث حواس پرتی راننده می شود.

به دنبال گزارش‌های رسانه‌ها در مورد راه‌اندازی بازی‌های قابل رانندگی تسلا، NHTSA بیانیه‌ای درباره وضعیت این هفته منتشر کرد: ‘ما از نگرانی‌های راننده آگاه هستیم و در حال گفتگو با سازنده این ویژگی هستیم. قانون ایمنی، خودروسازان را از فروش وسایل نقلیه با نقص‌های طراحی که خطرات غیرمنطقی دارند منع می‌کند. به گزارش بلومبرگ، در بیانیه آمده است. تسلا، به نوبه خود، به طور مشخص سکوت می کند. تازه های خودرو

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر داغ خودرویی امروز: اولین خودروی مسابقه ای فورد موستانگ

mortazavi

قیمت تسلا مدل ۳ و مدل Y تا ۸ هزار پوند کاهش یافت!

mortazavi

ب‌ام‌و سری ۸ گرن کوپه ۲۰۱۹

سجاد ناجی

نظر دهید.