مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تازه ترین خبر خودرویی | قیمت بنزین آمریکا سر به فلک می کشد!

تازه ترین خبر خودرویی | قیمت بنزین آمریکا سر به فلک می کشد! قیمت بنزین در خارج | افزایش قیمت بنزین | تاثیرات تنش روسیه و اوکراین 

تازه ترین خبر خودرویی | قیمت بنزین آمریکا سر به فلک می کشد! قیمت بنزین در خارج | افزایش قیمت بنزین | تاثیرات تنش روسیه و اوکراین 

میانگین قیمت گاز آمریکا در حال حاضر ۴٫۱۷ دلار است که بالاترین قیمت در تاریخ است، و در برخی جاها، در حال حاضر به محدوده ۵ دلار و حتی ۶ دلار رسیده است. تنش‌های اخیر، تورم و همه‌گیری کووید-۱۹ با یکدیگر همگی باعث این افزایش قیمت شده‌اند تا میانگین قیمت هر گالن بنزین در ایالات متحده را برای اولین بار از سال ۲۰۰۸ به بالای ۴ دلار برساند، همانطور که توسط برنامه نظارت بر قیمت GasBuddy محاسبه شده است.

در برخی شهرها، از جمله لس آنجلس و سانفرانسیسکو، میانگین قیمت بنزین برای سوخت معمولی به ۵ دلار رسیده است و حتی برخی از ایستگاه‌ها وجود دارند که بالاتر از ۷ دلار در هر گالن قیمت دارند.

یکی از منابع خبری در این آمریکا گفت: میانگین قیمت امریکا برای یک گالن بنزین به ۴٫۱۷۳ دلار رسیده است که گران ترین قیمت تاریخ است. این رقم نسبت به دیروز ۱۰ سنت و از ۲۴ فوریه (تاریخی که روسیه تهاجم روسیه به اوکراین را آغاز کرد) ۶۳ سنت افزایش یافته است.

به نظر می رسد خبری که همه می دانند این است که قیمت بنزین در حال افزایش است. این آخر هفته، متوسط ​​قیمت ملی هر گالن بنزین در ایالات متحده برای دومین بار در تاریخ به بالای ۴ دلار در هر گالن رسید. آخرین بار در سال ۲۰۰۸ این اتفاق افتاد.

در برخی از نقاط کشور، ۴ دلار تخفیف قابل توجهی خواهد بود. به عنوان مثال، لس آنجلس در این هفته شاهد میانگین ۵ دلار در هر گالن بود که برای اولین بار به این نقطه عطف رسید. در برخی از ایستگاه های لس آنجلس، سوخت این هفته به قیمت ۷٫۲۵ دلار در هر گالن فروخته می شد. بنزین در منطقه فیلادلفیا در اواخر هفته گذشته به ۴٫۰۵ دلار در هر گالن رسید که در ماه گذشته ۴۳ سنت افزایش داشت. پاتریک دی هان، رئیس تجزیه و تحلیل نفت برای GasBuddy، در توییتر گفت که سانفرانسیسکو نیز به ۵ دلار در هر گالن رسیده است و به USA Today گفت که احتمالا شهرهای بیشتری در هفته‌های آینده به این افزایش قیمت خواهند رسید.

مطالعه بیشتر  امروز 17 خرداد قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو

CBSLA، وابسته به CBS لس آنجلس، خاطرنشان کرد که تورم در افزایش اخیر قیمت گاز (همراه با همه‌گیری کووید-۱۹) نقش داشته است، اما دی هان اواخر روز شنبه در توییتر پست کرد که تنها یک دلیل وجود دارد که قیمت بنزین در اینجا با افزایش قیمت روبه رو شده و به سطح ۴ دلار در هر گالن رسیده و به خاطر موضوعات بین روسیه و اوکراین می باشد.

پرزیدنت بایدن در سخنرانی هفته جاری خود در مورد وضعیت اتحادیه به این کشور هشدار داد که حمله ارتش روسیه به اوکراین بر هر آمریکایی تأثیر خواهد گذاشت. در واکنش به اقدامات روسیه، بایدن اعلام کرد که ایالات متحده و ۳۰ کشور دیگر با یکدیگر همکاری می کنند تا ۶۰ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک در سراسر جهان آزاد شود. بایدن گفت که ۳۰ میلیون بشکه از آن از ذخایر استراتژیک نفت آمریکا تامین خواهد شد و گفت این اقدام “به کاهش قیمت بنزین در داخل کشور کمک خواهد کرد.”

در همین حال، AAA که از روش خود برای تعیین میانگین قیمت بنزین استفاده می کند، میانگین روز شنبه را ۳٫۹۲۲ دلار محاسبه کرد. بالاترین رکورد قیمت ملی ثبت شده در AAA برای یک گالن بنزین ۴٫۱۱۴ دلار بود که در ۱۷ جولای ۲۰۰۸ ثبت شد. همچنین این تاریخی است که GasBuddy بالاترین رکورد قیمت خود را ثبت کرد و ۴٫۱۰۳ دلار بوده است.

GasBuddy بیانیه‌ای درباره نقطه عطف آخر هفته منتشر کرد و گفت: در حالی که تحریم‌های بین‌المللی که صادرات نفت خام روسیه را فلج می‌کنند یکی از دلایل افزایش قیمت‌ها هستند، این تنها دلیلی نیست که GasBuddy انتظار دارد قیمت سوخت همچنان افزایش یابد.

مطالعه بیشتر  اخبار خودروهای خارجی، رکورد جدید تسلا در بازار جهانی!

این گروه در بیانیه‌ای نوشت: «عوامل فصلی از جمله افزایش تقاضا برای گاز، تعمیر و نگهداری پالایشگاه و تغییر به گاز ترکیبی تابستانی، علاوه بر تنش‌های رخ داده شده فعلی، می‌تواند قیمت‌ها را به ۴٫۲۵ دلار در هر گالن افزایش دهد». از جنبه مثبت، چشم انداز سوخت سال ۲۰۲۲ این شرکت پیش بینی می کند که قیمت ها پس از آن شروع به کاهش خواهند کرد، با میانگین ملی تا دسامبر ۲۰۲۲ به ۳٫۷۸ دلار. این رقم قبلاً بالا به نظر می رسید، اما همه چیز نسبی است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

لامبورگینی هوراکان بعدی با قدرت V-10 یا V-8 هیبریدی توئین توربو؟

mortazavi

رنو Zoe 2020

سجاد ناجی

اخبار خارجی خودرو: تصاویری مخفیانه از “مازراتی گراکل مدل ۲۰۲۲”

mortazavi

نظر دهید.