مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبرهای جدید خودروخارجی | تست هوای گرم بوگاتی چنتو دیه چی (Bugatti Centodieci)

خبرهای جدید خودروخارجی | تست هوای گرم بوگاتی چنتو دیه چی (Bugatti Centodieci)تازه های خودرو جهان | اخبار خودروهای ۲۰۲۱ | مشخصات فنی بوگاتی چنتودیه چی | سرعت خودروی بوگاتی چنتودیه چی 

بوگاتی چنتودیه چی قبل از تحویل مشتریان از سال آینده، مرحله آزمایش آب و هوای گرم برنامه توسعه خود را تکمیل کرده است. تست بوگاتی EB110 با دمای شدید نزدیک به ۵۰ درجه سانتی گراد انجام شد، زیرا ۲۷ تیم مهندس قوی برقی، تله متری، فرکانس های رادیویی خودرو، سیستم سوخت و سیستم تهویه مطبوع خودرو را بررسی کردند. با شروع از کالیفرنیا، مسیر تیم از بزرگراه مرکزی اقیانوس آرام به سمت آریزونا از طریق سن دیه گو پیش رفت، قبل از صعودهای سریع کوه لیمون هایپرکار را در ارتفاع ۲۸۰۰ متری آزمایش کردند.

جدیدترین مدل های خودرو بوگاتی: دیوو ۲۰۲۱

Centodieci همچنین در تردد توقف با سرعت کم مورد آزمایش قرار گرفت، در زیر نور خورشید با تهویه مطبوع در حالت انفجار کامل قرار گرفت و حتی با سرعت ۱۹۸ مایل در ساعت در یک جاده بسته رانده شد. در سراسر آن سه Chiron Pur Sports و چهار Chiron Super Sports همراه بودند.

استفان اشمیت، یکی از مهندسان بوگاتی در توسعه وسایل نقلیه عمومی ، توضیح داد: آزمایش در صحرای گرم و خشک کمک بزرگی برای ما در روند توسعه است.

خبرهای جدید خودروخارجی | تست هوای گرم بوگاتی چنتو دیه چی (Bugatti Centodieci) تازه های خودرو جهان | اخبار خودروهای 2021 | مشخصات فنی بوگاتی چنتودیه چی 
خبرهای جدید خودروخارجی | تست هوای گرم بوگاتی چنتو دیه چی (Bugatti Centodieci) تازه های خودرو جهان | اخبار خودروهای ۲۰۲۱ | مشخصات فنی بوگاتی چنتودیه چی 

همه مدل های بوگاتی باید فارغ از درجه حرارت بالا، از جمله مدل های کمی از Centodieci، عملکرد کاملی داشته باشند. حتی اگر ما فقط ۱۰ خودرو تولید کنیم، مانند Centodieci، روش آزمایش به همان اندازه طاقت فرسا است. هر مدل باید در هر شرایط آب و هوایی و در هر شرایط ترافیکی بی عیب و نقص کار کند.

مطالعه بیشتر  فیس لیفت نیسان پاترول

تنها ۱۰ نمونه از Centodieci ساخته خواهد شد. بر اساس Chiron، مدل محدود آن از همان موتور ۸ سیلندر ۸ لیتری W16 با ۴ توربوشارژ با قدرت ۱۵۷۷ اسب بخار و ۰ مایل در ساعت در ۲٫۴ ثانیه استفاده می کند. با این حال، این سرعت به ۲۳۶ مایل در ساعت محدود می شود، در حالی که Chiron با سرعت ۲۶۱ مایل در ساعت به حداکثر می رسد.

آندره کولیگ، مدیر فنی پروژه بوگاتی می گوید: بدنه جدید Centodieci، تغییرات جریان هوا و روکش موتور آن از شیشه به این معنی است که رفتار دما کاملاً متفاوت است، به ویژه در چنین شرایط شدید، ۴۵ درجه سانتی گراد به علاوه شرایط گرمایی.

بررسی خودرو بوگاتی مدل: بررسی بوگاتی شیرون اسپرت

این تست استقامت در هوای گرم برای ما اساسی است، زیرا تنها راهی است که می توانیم اطمینان دهیم Centodieci، مانند هر مدل بوگاتی، رانندگی بی عیب و نقص، مطمئن و ایمن را در گرمای شدید نیز ارائه می دهد حتی اگر مشتریان ما هرگز خودروهای خود را در چنین شرایطی سوار نشوند.

آزمایشات جدید ثابت می کند که مجموعه موجود ما برای Centodieci حتی در گرمای شدید نیز ساعت ها به طور مطلوب کار می کند. Centodieci اکنون با آخرین آپدیت خود به اروپا می رود، جایی که بوگاتی انتظار دارد طی آزمایش سرعت بالا و استقامت، ۱۸۶،۰۰۰ مایل را طی کند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

طرح جدید فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک جدید اسفند ۱۴۰۱

mortazavi

خودرو اوتلندر PHEV میتسوبیشی ۲۰۲۳ با تغییرات بسیار زیاد!

mortazavi

خبرهای خودرو خارجی | سوپر اسپرت برتون ۱۱۰ ساله شد…

mortazavi

نظر دهید.