مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

رونمایی از بوگاتی شیرون پور اسپرت مدل ۲۰۲۱

جدیدترین رونمایی از بوگاتی شیرون پور اسپرت مدل ۲۰۲۱ بوگاتی شیرون پور اسپرت ۲۰۲۱ | معرفی خودروهای ۲۰۲۱ | اخبار خودرو | جدیدترین مدل های بوگاتی

بوگاتی Sur Mesure اولین مدل خودروی مسابقه ای خود را برای مشتریان خاص خود رونمایی کرد، یک بوگاتی شیرون پور اسپرت در سال ۲۰۲۱( Chiron Pur Sport) با الهام از قهرمانی های قرن بیستم راننده مشهور مسابقه، لوئیس شیرون!!! لازم به یاد آوری است، این راننده مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک بود که اصالتا موناکویی بود و در نوزده گرند پری فرمول یک شرکت کرده بود…  افسانه برند بوگاتی همچنان در بین مشتریان و طرفداران پرشور این مارک در سراسر جهان طنین انداز می شود. پیشگامان مسابقات آن دوره که نمونه اولیه خودروهای مسابقه ای بوگاتی را هدایت می کردند همچنان مجذوب این مدل هستند و به خاطر شجاعت و استعداد خود در مسیر تحسین می شوند. امروزه روح آنها زنده است و منبع طراحی سفارشی منحصر به فرد Chiron Pur Sport است.

از جمله پیروزی‌های بی‌شمار لوئیس شیرون بر روی خودروی بوگاتی، برد افسانه‌ای او در سال ۱۹۳۱ در گرندپری فرانسه به همراه آشیل ورزی در بوگاتی تایپ ۵۱ با شماره «۳۲» بود. معرفی بوگاتی دیوو ۲۰۲۱

این شماره که کاملاً با دست نقاشی شده است، اکنون با افتخار ماشین هایپر اسپرت مدرن بوگاتی را به عنوان تنها یکی از تعدادی از عناصر سفارشی ساخته شده به ویژه برای این مشتری زینت می دهد.

این خودرو که با دست طراحی و رنگ آمیزی شده است اکنون به عنوان خودروی هایپر اسپرت افتخار آمیز و غرور انگیز بوگاتی به تعداد محدود و سفارشی تولید و عرضه میشود. دو رنگ بدنه جدید برای ادای احترام به بوگاتی های مسابقه ای افسانه ای Grand Prix در دهه ۲۰ و ۳۰ نیز به لیست رنگ های این خودرو اضافه شده است.

مطالعه بیشتر  بی ام و سری 4 گرن کوپه 2022 (BMW M440i xDrive Gran Coupe) + تریم های مختلف

تیم Bugatti Sur Mesure همچنین یک الگوی رنگ‌آمیزی جدید با رنگ EB ایجاد کرده است که با دست انجام شده است و با یک موتیف چند لایه دوخته شده و به نام EB روی پانل‌های درب منتهی می‌شود. هر دو نیاز به تکنیک ها و فرآیندهای جدیدی داشتند که توسط تیم Bugatti Sur Mesure توسعه می یافتند.

جدیدترین رونمایی از بوگاتی شیرون پور اسپرت مدل 2021 بوگاتی شیرون پور اسپرت 2021 | معرفی خودروهای 2021 | اخبار خودرو | جدیدترین مدل های بوگاتی
جدیدترین رونمایی از بوگاتی شیرون پور اسپرت مدل ۲۰۲۱ بوگاتی شیرون پور اسپرت ۲۰۲۱ | معرفی خودروهای ۲۰۲۱ | اخبار خودرو | جدیدترین مدل های بوگاتی

نقوش ’۳۲’ و ‘Grand Prix’ در سراسر کابین ادامه دارد، از جمله یک نماد مخصوص بوگاتی روی کنسول مرکزی از آلومینیوم آنودایز مشکی، با قطعه ای نقره ای رنگ شده با دست.  نام تجاری ظریفی که مدل را به عنوان محصول کمیاب و منحصر به فرد این مدل متمایز می کند را نیز می توان یافت. بوگاتی La Voiture Noire یا ماشین سیاه گران قیمت!

هندریک مالینوفسکی، مدیر فروش و بازاریابی بوگاتی، می‌گوید: «سال‌ها، ما با مشتریان‌مان کار کرده‌ایم تا دیدگاه شخصی برگرفته از نظرات آن نسبت به این ماشین فوق‌العاده اسپرت ایجاد کنیم. تعداد فزاینده‌ای از مشتریان ما درخواست سفارشی‌سازی دقیق و پیچیده می‌کنند، راه‌اندازی بوگاتی سور مسور تضمین می‌کند که می‌توانیم خواسته‌های آن‌ها را با سطح کامل جزئیات مورد نیاز یک بوگاتی برآورده کنیم. مشتریان ما اغلب به شدت مجذوب اصل و نسب موتوراسپرت بوگاتی هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

سرمایه گذاری ۳٫۶ میلیارد تسلا برای تولید گیگافکتوری

mortazavi

فراخوان هیوندای برای الانترا ۲۰۲۱ و مشکلات این مدل

mortazavi

تسلا در باتلاق نروژ

سردبیر

نظر دهید.