مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو | بهترین خودروساز در سال ۲۰۲۱

اخبار خارجی خودرو | بهترین خودروساز در سال ۲۰۲۱

حتما انتظار این را داشتید که برندهای معروف دنیا مانند:  بی ام و، مرسدس، لامبورگینی جزء این رده بندی باشند، اما یکی از کمپانی های خودوسازی به نام رم RAM که در زمینه وانت سازی فعالیت می کند، بهترین ماشین های در سال گذشته را به تولید رسانده است، دوچ یکی دیگر از خودروسازی های معروف است که رتبه دوم را در این نظر سنجی به دست آورده است و البته این بار نامی آشنا از کمپانی های خودروسازی را میبینیم که لکسس جزء رتبه بندی سوم در کنار میتسوبیشی قرار گرفته است.

بهترین خودروساز خارجی در دنیا در سال ۲۰۲۱

موسسه جی دی پاورز در یک نظر سنجی از ۱۱۱ هزار نفر این رتبه بندی را تهیه کرده و به گزارش رسمی رسانده است. البته لازم به ذکر است که این رتبه بندی ۳۴ سال است که منتشر شده و معیار معتبری برای ارزیابی واکنش خریداران به ماشین های جدید است. در این نظر سنجی از مالکان خواسته می شود تا اشکال ماشین ها را در ۹۰ روز اول ثبت کنند و تعداد این ایرادها برای هر ۱۰۰ ماشین گزارش می شود که در نتیجه هر کارخانه ای که امتیاز بالاتری بگیرد، رتبه بهتری نیز کسب می کند و البته این رده بندی برای تمامی کلاس های خودرونیز متفاوت است.

خبر خودرو: ۱۰ مدل خودروی پرفروش کره ای

خودروساز خارجی رم، امسال ۱۲۸ امتیاز گرفت که ماشین های این کمپانی برای هر ۱۰۰ دستگاه ۱۲۸ ایراد داشت که دوسال پیش در رده ۲۱ قرار گرفت و در سال قبل به رده سوم رسید، امسال اما این خودروساز خارجی جایگاه اول را به دست آورد. این خودروسازی یک کمپانی نو می باشد. طبق کلاس های مختلف خودرو، ۷ مدل از گروه هیوندای در رتبه اول قرار گرفت و موفق ترین خودروساز بود، بعد از آن تویوتا با ۵ مدل و بی ام و با چهار مدل در رده های بعدی قرار گرفتند.

مطالعه بیشتر  واکسهال گرندلند GSe 2023 با قدرت 296 اسب بخار

اخبار خارجی خودرو | بهترین خودروساز در سال 2021 | اخبار خودروهای ایران و جهان | رتبه خودروسازان در دنیا | کمپانی های خودروسازی در دنیا

اما در ادامه موضوع جالب اینکه خودروسازی تسلا به جی دی پاور این امکان را نمی دهد تا ماشین هایش در ۱۵ ایالت نظرسنجی شوند و به همین علت در این نظرسنجی نیز به صورت رسمی حضور ندارد، دی جی پاور گفته که به اندازه کافی در ۳۵ ایالت دیگر اطلاعاتی به دست آورده که بتواند امتیازی عادلانه به این کارخانه بدهد، کیفیت ماشین های تسلا اگرچه نسبت به سال های قبل بهتر شده است اما رتبه پایینی در جدول به دست آورده که با ۲۳۱ امتیاز در پایین جدول قرار دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

کرایسلر ۳۰۰ یوتی با قدرت ۴۲۵ اسب بخار 

mortazavi

خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی

mortazavi

فراری F8 تریبوتو

سجاد ناجی

نظر دهید.