مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

عکس های لورفته از مرسدس بنز آ ام جی وان ۲۰۲۱

عکس های لورفته از مرسدس بنز آ ام جی وان ۲۰۲۱ | ( Benz AMG One 2021 )

تصاویر جاسوسی جدیدی از نمونه اولیه مرسدس بنز AMG One منتشر شده است و اینطور به نظر می رسد که ظاهر بسیار جذابی خواهد دارد  در حالی که One ممکن است رونمایی نهایی آن کمی به تأخیر بیفتد، اما قطعاً انتظار این مدل خودرو ارزش زیادی خواهد داشت. کار نهایی بر روی ابرخودرو مرسدس بنز AMG One در آستانه تاخیر است که راه اندازی آن در ۲۰۲۱ انجام می شود و آخرین آزمایش ها نشان می دهد نمونه های اولیه به نوربرگ رینگ و برخی از جاده های اطراف پیست اتومبیلرانی آلمان تست شده اند. AMG دارای دو نمونه اولیه در مرکز توسعه نوربرگ رینگ خود است و یکی از آنها قبلاً در زمان تست در راه پیست مسابقه خراب شده بود. عکس های جاسوسی نیز در همین لحظات گرفته شده بود که در دسترس قرار گرفت و عکسهای نزدیکی از داخل خودرو، از جمله فضای داخلی آن نیز گرفته شده است.

مرسدس بنز آی ام جی وان ۲۰۲۱ و ورود آن به زودی …

خرابی نمونه اولیه تنها یکی از چندین شکست است که توسعه ابرخودروهای فرمول یک را تحت تأثیر قرار داده است. این خودرو به صورت مفهومی به عنوان Project One در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۷ رونمایی شد و در آن زمان برای راه اندازی در سال ۲۰۱۹ تأیید شد. اما مناسب سازی موتور آن برای وظایف جاده ای مطمئناً کار آسانی نیست بیشتر از آنچه انتظار می رود طول می کشد و ما مطمئن هستیم که کووید ۱۹ کمکی به پیشرفت آن نکرده است. آخرین چیزی که شنیدیم این است که این خودرو در سال ۲۰۲۱ به مشتریان تحویل داده می شود.

مطالعه بیشتر  شاسی بلند چینی با نام " لندرور رنجرور ایووک L"

عکس های لورفته از مرسدس بنز آ ام جی وان 2021 | مشخصات فنی آ ام جی وان 2021 | طراحی کابین و بدنه | Benz AMG One 2021 | اخبار خودرو

بزرگترین مسئله مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای است، وظیفه ای که توسط استاندارد انتشار WLTP (روش آزمایش جهانی وسایل نقلیه سبک هماهنگ شده) که در اروپا در سال ۲۰۱۹ به اجرا درآمد، سخت تر شده است.

 بهترین خودروساز در سال ۲۰۲۱

این استاندارد سخت گیرتر از چرخه جدید رانندگی اروپایی (NEDC) است که جایگزین آن شد، تصور می شود که برای دستیابی به آن AMG در کنار سایر اقدامات نیاز به توسعه چندین سیستم تصفیه گاز خروجی داشته است. امیدوارم اما از صدای دیوانه وار ماشین کم نشود!!!!

عکس های لورفته از مرسدس بنز آ ام جی وان 2021 | مشخصات فنی آ ام جی وان 2021 | طراحی کابین و بدنه | Benz AMG One 2021 | اخبار خودرو

One دارای موتور واقعی مورد استفاده در چندین قهرمانی مرسدس در مسابقات قهرمانی F1 (مخصوصاً خودروی قهرمان قهرمانی ۲۰۱۵) است که در وسط آن نصب شده است، در این مورد ۱٫۶ لیتری توربوشارژ V6 با یک ژنراتور موتور الکتریکی خط قرمز ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه و همچنین توربوشارژر. سه ژنراتور موتور الکتریکی اضافی در One مجهز هستند که یکی از آنها بر روی موتور و دو موتور دیگر در محور جلو نصب شده و سیستم محرک چهار چرخ را تشکیل می دهند.

قدرت ترکیبی بالای ۱۰۰۰ اسب بخار است. تنظیمات خاص رانندگی الکتریکی را نیز ممکن می سازد، اگرچه برآورد محدوده ای مشخص نیست زیرا جزئیاتی در مورد اندازه باتری داخلی وجود ندارد. برخی از برآوردهای عملکردی که ما می دانیم شامل شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت در کمتر از ۳٫۰ ثانیه، شتاب ۰ تا ۱۲۴ مایل در ساعت در کمتر از ۶٫۰ ثانیه و حداکثر سرعت حدود ۲۱۷ مایل در ساعت (احتمالاً توسط آیرودینامیک محدود شده است) است. رئیس سابق AMG، توبیاس مورز، حتی اظهار داشت که One می تواند سرعت دور نوربرگرینگ که در مدت زمان ۶:۱۳ را که در سال ۱۹۸۳ توسط یک ماشین مسابقه ای پورشه ۹۵۶ با استفان بلوف پشت فرمان تنظیم شده بود، بشکند که سریع ترین خودروی تولیدی را با اختلاف قابل توجهی نشان می دهد. البته، رکورد کلی حلقه ۵:۱۹ دقیقه است که توسط تیمو برنهارد در سال ۲۰۱۸ در زمان حمله ویژه پورشه ۹۱۹ Evo تعیین شد.

تغییرات جدید مرسدس بنز سی ال اس ۲۰۲۲

فراتر از پیشرانه ویژه، One از سطوح بالای نیروی پایین بهره می برد. آیرودینامیک فعال، که با کمک مهندسین F1 تحت آزمایش تونل باد قرار گرفت، دارای بال عقب چند قسمتی و دو مرحله ای قابل ارتقاء برای حداکثر نیروی پایین در حالت مسابقه است. طراحی سیستم تعلیق میله ای وان و ساختار سبک فیبر کربن نیز از دنیای F1 وام گرفته است.

مطالعه بیشتر  خودرو خبر: ضررهای آمریکای شمالی و اروپا به خاطر کمبود قطعات و تراشه ها
عکس های لورفته از مرسدس بنز آ ام جی وان 2021 | مشخصات فنی آ ام جی وان 2021 | طراحی کابین و بدنه | Benz AMG One 2021 | اخبار خودرو
بنز آ ام جی وان ۲۰۲۱

متأسفانه فقط ۲۷۵ نمونه ساخته می شود انتظار می رود تولید در پایگاه F1 مرسدس در انگلستان و با استفاده از همان تامین کنندگان تیم F1 انجام شود. هنگامی که سرانجام وارد می شود، One با یک هایپرکار دیگر مجهز به فناوری F1 ،Aston Martin Valkyrie روبرو می شود. استون نیز ابتدا باید در سال ۲۰۱۹ عرضه می شد اما تا سال ۲۰۲۱ نیز به تعویق افتاد.

پژو ۹X8 مدل ۲۰۲۲

نسخه های جدید جاده ای مدعیان جدید Le Mans Hyper car از تویوتا، اسکودریا کامرون گلیکنهاوس و ByKolles Racing نیز باید تا حدی رقابت کنند، اگرچه در این مرحله ۱۰۰ نیست که کدام یک زودتر ساخته می شوند اما هر یک از اینها در واقع ساخته خواهند شد. فراری همچنین در حال کار روی یک هایپرکار جدید است تا جانشین LaFerrari شود.

5/5 - (12 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر جدید و داغ امروز | نصب کانکتورهای جدید تسلا برای خودروهای برقی

mortazavi

فاش شدن مشخصات سیتروئن E-C3 قبل از عرضه

mortazavi

مدل مفهومی DS E-Tense مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.